Age of Conan dubbelförglott

Robot
Medlem
Age of Conan dubbelförglott

Givet köp. Blir dyrt då man kommer behöva skaffa ny dator till sommaren för att kunna njuta av spelet samt blir tvungen att gå över till Vista. Dock klart värt tydligen :).

Medlem

Detta ser bara bättre och bättre ut - hade inte en aning om att det skulle ha dx10 stöd (Synd man inte har sånt kort då bara)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Hade inte haft något emot om de släppt en film på ingame loopen de körde också så man kunde se DX10 effekterna med egna ögon :/

Medlem

Nej det hade varit rätt kul


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Japp helt klart intressant, gillar att dom har inriktat spelet till en vuxen publik med halshuggingar, avhuggna armar etc, sen att det har DX 10 stöd gör ju bara spelet mer intressant


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

Kommer klart att bli ett givet köp när spelet släpps.

Inaktiv

hmm..undra vad månadsavgiften hamnar på?

Medlem
Skrivet av ActOfWar:

hmm..undra vad månadsavgiften hamnar på?

ca 12-14$ är min gissning iallafall, lite beroende på hur många månader du betalar itaget.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

Tror de komemr kosta runt hundringen i månaden..Så somalla andra MMORPGs kostar .. Detta spel är ett givet köp..tror dock ajg komemr lira det med DirectX9

Finns redan en Svensk guild..Ni som är intresserade att gå med kan gå in på www.ageofconan.se Ni är alla välkommna

1
Skriv svar