Virtual Console utökas med 36 titlar under årets första kvartal

Robot
Virtual Console utökas med 36 titlar under årets första kvartal
Medlem
Virtual Console utökas med 36 titlar under årets första kvartal

Webhallen levererade min Wii i morse. Sen vaknade jag :/


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem

Ojoj mycket godis blir de till Wiin.
Zelda: ocarina of time blir mumma nu när man sprungit igenom Zelda:twillight princess. Street fighter 2 känns ju som ett måste och likaså Super probotector är ju en klassiker.


signatur

"It aint about power, it's about balance!" InitialD

Medlem

Online support på Street fighter? ;P Dock är The Legend of Zelda™: Ocarina of Time™ guuuld ;D majora's mask nästa?

Medlem

Haha Noaxark precis samma för mig!

Medlem

hoppas dom släpper Super Mario All Stars också, så man får de bästa mariospelen i upphottad grafik för billigare penning än att köpa dem lös till NES


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Bt
Medlem

The Legend of Zelda: Ocarina of Time <3


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem

Hoppas dom släpper Chrono Trigger också. Som är världens bästa rollspel någonsin.


signatur

Den som vet vet.

nj
Medlem
Skrivet av Earthscum:

Hoppas dom släpper Chrono Trigger också. Som är världens bästa rollspel någonsin.

Alla gamla klassiker från Square och Enix vore skoj om de dök upp på VC

1
Skriv svar