Fler Sam & Max-episoder namngivna

Robot
Medlem
Fler Sam & Max-episoder namngivna

Tänkte precis tipsa om det med Lurid han före visst. Namnet för episod 3 känns lite onödigt långt. Annars är namnen coola (och udda). Är dom lika bra som episod 1 & 2 så blir det ett par roliga månader framöver.

Hur många delar är det tänkt att komma, sammanlagt?

nj
Medlem
Skrivet av peak_performance:

Hur många delar är det tänkt att komma, sammanlagt?

Att döma av den här sidan så verkar det bli 6, fast man vet ju aldrig.

Medlem

Dom har sagt att dom ska göra 6 delar i första säsongen. Om det blir någon mer säsong vet man aldrig som sagt... men jag tror inte det blir fler delar än 6st för denna säsong.

Medlem
Skrivet av Dvorak:

Tänkte precis tipsa om det med Lurid han före visst. Namnet för episod 3 känns lite onödigt långt. Annars är namnen coola (och udda). Är dom lika bra som episod 1 & 2 så blir det ett par roliga månader framöver.

Hehe =P

Jo, namnet på Ep.3 förstörde ett dvd cover jag hade arbetat på, så jag fick lov att börja om från början =/

(FZ, ni länkade till Ep5 istället för Ep.3 på första länken)

Medlem

Ooo! Om du fixar en DVD cover så skulle jag gärna vilja ha en kopia. Den skulle sitta fint bredvid S&M sketch boken jag köpte (var tvungen... den var inte allt för dyr). Hoppas dom kopplar ihop alla episoder till ett spel när man får skivan efter säsongen. Lite segt att hålla på att installera och starta varje episod.

1
Skriv svar