Steam uppdaterat

Robot
Medlem
Steam uppdaterat

Ice såg väl stilrenast ut, så tar det.

(Liknar ju FZ designen )


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Trevligt!


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Ja det var väl inte en dag för tidigt att dom la in mera skins utan att man skall behöva mecka med det själv


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Testade ett Dark Messiah-skin som popppade upp i vallistan. Det gick inte så bra, allt såg knasigt ut och jag hade svårt att navigera i menyerna.

Håller mig till Ice. Detta var välkommet.

Medlem

Steam FTW! :crazy:


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

MFC
Medlem

Har inga språkproblem men ser man till vilka språk man kan välja i Steam så är det väl dags för svenska eller?

Skrivet av Final_Frontier:

Testade ett Dark Messiah-skin som popppade upp i vallistan. Det gick inte så bra, allt såg knasigt ut och jag hade svårt att navigera i menyerna.

Håller mig till Ice. Detta var välkommet.

har också testat det och din upplevelse matchar min fast jag vill tillägga .. vilket bajs!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Nice. Använder också Ice-skinnet som medföljde uppdateringen, me like! ^^

Inaktiv
Skrivet av MFC:

Har inga språkproblem men ser man till vilka språk man kan välja i Steam så är det väl dags för svenska eller?

De har börjat (?) översätta Steam-supporten i alla fall: http://forums.steampowered.com/forums/announcement.php?a=75

Medlem

Steam fungerar inte längre för mig (sedan uppdateringen kom ut) :/

edit:
Blöh... Efter en massa tester/avinstallationer/justerande i brandväggar m.m. har jag kommit fram till att problemet var "Tuneup Winstyler Theme Service" i Services (kan hittas genom att man kör "msconfig". Och går till Services fliken. Vet du inte vad du sysslar med så skall du inte in där o pilla.). Hittade också info om att en del på steamforumet också haft problem med "Adobe LM Service"
(inget som jag behövt stänga av dock.)

Här kan man hitta rodentonasticks mer utförliga beskrivning på hur man kan lösa problemet.
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=525162

Medlem

Nån som har koll på vart man kan hitta teman? Vill ha tillbaka det föregående temat Det här var alldeles för "flat"

Edit: Hittade det http://forums.steampowered.com/forums/showpost.php?p=5894920&... för den som också vill ha det gamla tillbaka

1
Skriv svar