Betanycklar till Vanguard delas ut

Robot
Medlem
Betanycklar till Vanguard delas ut

Hoppas, men inte troligt


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Medlem

Hoppas man får en nyckel
Får be till gudarna ikväll.

Medlem

Verkligen, kan vara det som bryter WoW-lirande för min del kanske. Hoppas man kommer med bara så man får testa


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem

Eek, mer mmorpg. ><. kul med en typ Khajiit liknande ras, såg det ut som, kollade inte så noga.

Medlem

Skulle inte förvåna mig om jag får en nyckel när jag inte är särskilt intresserad av vanguard.

Medlem

wohoo, fick nyckeln precis Nu blir det till att tanka!


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem

Såja, har reggat mig och sambon. Asso, varför reggar du dig Bravo om du inte är intresserad?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Antagligen för jag har för trist idag, tror ändå inte jag får nån.

Medlem

mkay, tja - lika bra ursäkt som något annat


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

ouuuuugh giivf, brist på spel just nu :/

Medlem
Skrivet av peak_performance:

okej.. det där såg fruktansvärt dåligt ut faktiskt

Medlem

Yay fick en nyckel

Inaktiv
Skrivet av Kato:
Skrivet av peak_performance:

okej.. det där såg fruktansvärt dåligt ut faktiskt

oja....vilken fin fighting pose han har...ut med rumpan fram med hakan...å värsta vänsterkroken utåt..

jag kollade in det lite...läste å sånt...verkar intressant...tar nog å regga mej ändå ^^
har ändå inte höga förhoppningar på att komma in


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Wihoo, fick nyckel


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Jahopp, bara att vänta tills spelet tagit hem alla filer då.
Som det ser ut nu så är det 10 timmar kvar. Urk

Skönk till 7 timmar nu

Medlem

Fick en nyckel, skall testa senare ikväll.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

ni som fått keys, när reggade ni?

Medlem

Fick en extra nyckel! Så först till kvarn typ..

D3TR-D68N-G6RG-3AHJ-NE6R

Medlem

http://media.putfile.com/VG-Halflingstart

Slängde upp en liten film från Halfling startingarea, VG kan vara fruktansvärt vackert på sina ställen


signatur
Medlem
Skrivet av Katana:

ni som fått keys, när reggade ni?

Ungefär kl 14:00 idag, det finns nog fler. Regga på ni bara.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

fick en nyckel!

Medlem
Skrivet av Gullefjun:

http://media.putfile.com/VG-Halflingstart

Slängde upp en liten film från Halfling startingarea, VG kan vara fruktansvärt vackert på sina ställen

Häftigt, tyvärr tar tankningen över 12 timmar, så får vänta till efter skolan imorgon


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Mja det va ju en sjuklig mänged kb som skulle ner, dom kunde ju slängt upp en större fil att ladda ner istället, via torrent skulle funka.

Medlem

haha fick också en nyckel

Medlem

Ah, nu fick jag mina två


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Men allvarligt, det här tar ju aslänge.
Reggade mig redan tolv idag, sen vid sex på kvällen hade jag fått mitt mejl med beta nyckeln.
Nu är jag på lite mer än 9 timmars nedladdning kvar.

Finns det inget annat snabbare ställe att ladda ner från?

Medlem

är det den europeiska klienten som finns på den torrenten då? så man inte tar ner en amerikansk o inte kan använda sin nyckel.
(Vill minnas att WoW hade en europeisk beta och en amerikans, och det var olika klienter till dem båda)

12
Skriv svar