Betanycklar till Vanguard delas ut

Inaktiv

Jag med!

1337-80Y5-N3V3R-45K-F0R-K3Y5


signatur

War never changes.

Medlem

Bara en timme tills jag kan spela, synd att jag ska åka till skolan om en timme >_<


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Hopp snart uppe i runt 10 timmar på patchingen och nerladdningen... Det går segt... om man säger som så.

Medlem

I Wow kvittar det om du har en amerikansk eller europeisk klient, du kan ändra vilken region den ska connecta till i en fil.

Medlem

Grrr....hade 9% kvar av patchandet..hängde sig det hela..när jag startade om ignorerade den tidigare filer och började om på 0%..så nu är det 10 timmar kvar...kvalite det.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Om någon har fått nyckel och ångrar sig (inte gillar spelet) så kan ni gärna skicka den (eller account-info) till mig, har varit sugen på att testa Vanguard länge.

Medlem
Skrivet av iOWa:

Om någon har fått nyckel och ångrar sig (inte gillar spelet) så kan ni gärna skicka den (eller account-info) till mig, har varit sugen på att testa Vanguard länge.

I'll keep ya in mind. Jag har inte fått tummen ur och testat än, skall göra det ikväll. Gillar jag det inte, så PMar jag dig kontoinfo.

// edit

Satan vad tid uppdateringen tar - ca 8 h kvar...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Tar lite tid ja :P.
Igår kväll stod de typ 7 h kvar. Sen i morse stod de 13h.
Nu har jag bara 10h kvar, hoppas jag får hem det under natten nu.


signatur

PSN: blee00
Min åsikt betyder mer än din, Jag har större skylt!

Inaktiv

suck, missa utlottningen av beta nycklar:\

Inaktiv
Skrivet av Gullefjun:

http://media.putfile.com/VG-Halflingstart

Slängde upp en liten film från Halfling startingarea, VG kan vara fruktansvärt vackert på sina ställen

ser riktigt trevligt ut

Medlem

Oj, vad snabbt det gick. Tog bara ca 22 timmar att uppdatera...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

12
Skriv svar