Söldner uppdaterat

Robot
Medlem
Söldner uppdaterat

Jag hade JUST sluppit alla de hemska mardrömmarna som var Söldner...

Jag hör fortfarande rösten... "Soldner!"

AAAAAAAAAAAAAAAARGH!

Medlem

haha wookiee min brorsa vart också irriterad på den rösten

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Patchtexten:

# Helicopters Hydra Rockets explosion radius degreased from 7 to 4.5
# Helicopters Armor degreased

Vad bra att de har avfettat både helikoptrarna och deras raketer! Det blir lite miljövänligare då, liksom.

LOL

WeX
Medlem

konstigt att JooWood släppte ett så trasigt spel...


signatur

Boom headshoot!

Medlem

Degreased? Vafan?


signatur

Aj, dina ögon!

Inaktiv

spelar någon fortfarande det?

Inaktiv

Imponerande att dom fortfarande stöder det med patchar och skit att dom skickade ut det i det skick dom gjorde.

Medlem

Dom borde fixa den här buggen

Bug:

- Söldner was created


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Haha det spelet var verkligen ett skämt. Jag minns den bisarrt dåliga demon.


signatur

War never changes.

Medlem

Mja, betademot sög verkligen, men det färdiga spelet, efter någon patch var inte så pjåkigt ändå.

Lackade också ur redigt på den där förbenade "SÖLDNER!" rösten varje gång man drog igång. Jo tack jag VET redan vilket spel jag kör, behövs inte påminnas.

Det var lite synd att det gick som det gick med spelet, det skymtades ett hyfsat lir begravet under alla buggar och patchar. Jowood stod dock som vanligt fast vid sin tradition släppa halvfärdiga produkter och spotta ur sig patchar efteråt.
Ingen vidare taktik, gemene man orkar inte vänta ett år eller mer på spelbarhet då har man redan gått vidare.

Medlem

Jag tror jag fick höra "SOLDNER" 200 gånger i menyerna innan jag lyckades ta mig in i själva spelet första gången. Jag tror nästan att jag spenderade mindre tid i själva spelet än i menyerna innan det avinstallerades.

1
Skriv svar