Hellgate: London släpps i sommar

Robot
Medlem
Hellgate: London släpps i sommar

Oj Oj !

Medlem

Omg omg omg! Bra nyheter, undrade vad tusan jag skulle hitta på i sommar, där har vi svaret


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

flopp


signatur

/_\_/_\
/_\

Inaktiv

Skönt! Hoppas att det kan bryta WoWs kraft över mig =(

Snyft: Utveckla gärna varför du tror att det blir en flopp.

Medlem
Medlem

Fasen, fina grejjer!


signatur

Meep!

Inaktiv
Skrivet av Xiap:

Skönt! Hoppas att det kan bryta WoWs kraft över mig =(

Snyft: Utveckla gärna varför du tror att det blir en flopp.

Efter de filmerna jag sett så ser detta ut som en mod till ut2003. Så jag tror det kommer floppa iaf.


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

Altså, när man läser om spelet och så, verkar det toppen.
Men sen jag såg ingame filmen när dom spelar..... tja.. jag tappade all tro på spelet...


signatur

Bara gör det.

Medlem

I want to believe!

Men jag håller med dig Groggo. Ingame fick en att tappa tron.


signatur

P4 3,2 Ghz, 2 Gb Ram, Radeon 9800 Pro

Medlem

najjs! verkar riktigt coolt.

Medlem

Njae... vetto fan. Var sugen på det först men nu har jag helt tappat sugen. Inget köp för min del iaf.


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Senaste gameplay videon fick mig tappa suget totalt, löjligt och "non-immersive".

Medlem

Såg nån ingame trailer jag med för ett tag sen, såg ganska stelt och bara hack'n'slash-ish ut, men. Vad vet jag, kan ha fel. \o/

Medlem

Crimsonland on steroids!


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem
Skrivet av Mykee:

Såg nån ingame trailer jag med för ett tag sen, såg ganska stelt och bara hack'n'slash-ish ut, men. Vad vet jag, kan ha fel. \o/

Öh det är i princip Diablo i 3d, så hur kan "hack'n'slashigt" var något negativt eller något som överaskar?

Men det andra kan jag ju tyvär hålla med om, men det verkar endå ganska lovande.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Trailers och screens säger inte mycket. Det som behövs är "känsla". Ta HL2 tex, screensen och filmerna var inget jag hetsade upp mig på men det har något visst som andra FPS inte har..
Vet ej om Hellgate har "det", men man kan ju hoppas..

Medlem

hur bra var pirajah när man väl spelade det? just det, ge spelet en chans först. jag hoppas iaf att det kommer bli bra

1
Skriv svar