Snack om Crysis-teknik

Medlem

Det räcker dessvärre inte, 6600gt är minimum...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av Laxen:

Det räcker dessvärre inte, 6600gt är minimum...

Fan!
Då får jag drömma vidare om Crysis efter det har släppts..


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

fy faen så snyggt , har redan förbeställt

Medlem

tror itne jag vill lira crysis på mitt 6600gt, blir väl som att spela cs. man får väl stänga ner allt som gör spelet så sjysst, träden försvinner, vapnet byts ut mot en kvast och viewdistance hamnar på 15%

blir uppgradering efter att vista, r600 och crysis släppts.

Inaktiv

Happ.. Såg inte det här postet förens nu... Min dator är ett halvår gammal och det är typ bara att skrota den när DirectX 10 kommer... Nåväl... Tyckte grafiken va hyfsad men det var ingen våt dröm direkt... Min dator håller nog till en del annat ett tag till så jag får väl bojkotta det här spelet... Synd men vad gör man när företag blir Nazister... Köpte en Athlon AMD 2,4 Ghz Dual Core, 2GB DDR2 RAM, Moderkort med SLI support och två Geforce 7900 GT grafikkort i somras och kalaset blev inte billigt...

Medlem

Väldigt snyggt var det i alla fall!


signatur

Well, life is hard. Theyre just afraid of change.
-- Shannon Hoon

MFC
Medlem
Skrivet av LimStift:
Skrivet av Laxen:

Öjj, Alltså minimum kravet är ett 6600gt Varför oroar ni er?

BTW så finns det faktist en NY trailer HÄR!
http://www.crysis-online.com/video_downloader.php?dir=/video/...

Bara kolla in det där stenraset OMFG!

Shit-pommes vilken fysik. Jag ser fram emot spelet.

Vem gör inte det.. men frågan är.. är stenraset "scriptat"?.. troligen inte för Crysis behöver ju knappast presenteras för någon men man undrar hur långt utvecklarna gått i hanteringen av fysiken.. ursäkta skepticismen..


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av Guzilla:

ingen våt dröm direkt

Skaffa glajjor :D, Första gången jag såg Crysis så trodde jag inte att det var in-game. Jag kunde inte tro att det var sant när jag såg första trailern där i junglen, sedan dess har jag bara längtat mer och mer...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Skrivet av MFC:

men frågan är.. är stenraset "scriptat"?

Spelar det någon roll?

Medlem
Skrivet av slartibartfast:
Skrivet av MFC:

men frågan är.. är stenraset "scriptat"?

Spelar det någon roll?

Nej.

Men va fan gjorde handen och musen? Shit tror dom verkligen att någon går på detta om någon sitter sådär?


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

MFC
Medlem
Skrivet av slartibartfast:
Skrivet av MFC:

men frågan är.. är stenraset "scriptat"?

Spelar det någon roll?

kan göra..


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Inaktiv

Laxen, Inget fel på mina ögon. Bakgrundsgrafiken va snygg men gubbarna såg nästan identiska ut med rainbow six vegas. Motion blurs är inget nytt heller. Inget vidare när han sköt på bilens däck och jag tyckte att det såg rätt billigt ut när ljuddämparen bara spawnade på vapnet. Varför ska man lägga ner ytterligare 20 lakan på en sprillans ny dator bara för att spela detta spel? I don't get it... Sen måste man väl ha Vista också? Jag tycker att det verkar skit om det verkligen är som jag har hört att microsoft scannar din dator efter olagliga filer som musik och filmer.

Medlem

20 lakan? pff, du kan spela Crysis utmärkt på en 7000:- dator. Dessutom så kommer crysis bli hur bra som helst. Du skulle nog ta och ta reda på mer om spelet innan du klagar...
Och gubbarna är långt ifrån identiska med dom i Vegas, det är ju koreaner ffs, dessutom är inte alla fiender korener i spelet!


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

Sydamerikaner är gubbarna i vegas.. 20 lakan kostade min dator som jag köpte i somras.. eller 18... Gubbarna har lite bättre grafik i Crysis men vapnerna i Vegas flyger inte upp helt stelt när fienden dör... Om Crysis kan spelas på en dator för 7000 kr så borde min dator inte vara några problem.

Edit: Har rätt mycket info om spelet... mini requirements vilket inte är särskilt bra: directx 9c och XP, recommended directx 10 och Vista. Om Vista inte hade den där scannern som skickar all info om dina filer i din dator till Microsoft så hade det varit hyfsat. Visst är det bra att stoppa illegal spridning men inte på det sättet...

12
Skriv svar