Ny Crysis-film hos FZ

Robot
Medlem
Ny Crysis-film hos FZ

Shit va coolt det verkar

Medlem

<3 FZs FTP-server, samt <3 att man har samma ISP som FZ har, går alltid löjligt snabbt när man väl fått plats i sloten. ^^

Förövrigt jävla cool film faktiskt, att man kan använda sig utav sådana finesser och vara i princip en gående stridsmech är skithäftigt imo!

Detta spelet kommer säkert vara roligt som fan iaf. innan hela den tropiska ön fryser till is, jag är lite skeptisk till hur roligt det blir när man väl strider i kyla samt för det mesta bara emot utomjordingar. :/ (roligare tror jag att strida mot människorna )

Medlem

Vackert, men hela den här "Super-soldat"-grejen känns lite tam.. Såg inte så himla kul ut heller. Nåja, kul att EA fått göra en ny logga iaf till det här spelet

Medlem

Får väll hoppas det blir svårt då nästan så man tror dom tycker man är handikappad med alla funktioner och vapen som kommer finnas med i spelet.

Medlem

Ser skoj ut :). Någon som om det har kommit ett datum? Föresten när kommer Vista?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

är det bara jag som misslyckas med att "slanga hem" filmen. varje gång jag ska "slanga hem" en film så får jag upp en ny ruta där filmen laddas via quicktime, vilket är åt helvete. nån inställning som ska göras för att det ska funka felfritt?

Medlem
Skrivet av MackZ:

är det bara jag som misslyckas med att "slanga hem" filmen. varje gång jag ska "slanga hem" en film så får jag upp en ny ruta där filmen laddas via quicktime, vilket är åt helvete. nån inställning som ska göras för att det ska funka felfritt?

Pröva med Internet explorer istället om du inte testat det.. Blir samma sak för mig när jag använder Firefox


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

ser förjävla kul ut, alla superhjälte-krafter kan nog ge ett intressant gameplay, men som Bravo säger.. hoppas det är ett svårt spel, som man inte kan mygla sig igenom med alla superdupersaker.

Medlem

Ge mig nuuuuuu.


signatur

NinjaSkitz.

Inaktiv

Ser kul ut, MEN varje gång jag ska "slanga hem" något från fz filarkiv så buggar ljudet och i den här hörs inget alls. Ja jag har den senaste quicktimeverisionen.
Kan ni inet börja länka till den egentliga källan så man kan ladda ner den eller nåt det här suger!
Förlåt men jag är bara så irriterad på det här problemet efter några månader.

Medlem
Skrivet av mullins:

Vackert, men hela den här "Super-soldat"-grejen känns lite tam.. Såg inte så himla kul ut heller. Nåja, kul att EA fått göra en ny logga iaf till det här spelet

*spyr*

Jäkligt nice film, måste ha detta ASAP + ett nytt gfx såklart.

edit: nån som vet när det kommer ut, jag har alltid trott i vår nån gång.

Medlem

Frågan är ju nu hur många tusen man måste lägga ner på uppgraderingar till datorn för att kunna spela det :/

Medlem

FFS INGET TIPSTACK :\

svin...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av MackZ:

är det bara jag som misslyckas med att "slanga hem" filmen. varje gång jag ska "slanga hem" en film så får jag upp en ny ruta där filmen laddas via quicktime, vilket är åt helvete. nån inställning som ska göras för att det ska funka felfritt?

Verktyg>innehåll>redigera filtyper>

där anger du hur FF ska hantera nedladdning av olika sorters filer.


signatur
Medlem

Spiken, varför inget tipstack?


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Riktigt bra klipp, bra att man gick över till Core 2 due i år...

Tipstack...varför är det så viktigt?

Medlem

För att jag typ kollar efter ny media från crysis hela tiden och det skulle kännas bra med ett tack någon gång...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

lyckades ladda ner via explorer men jag hatar det där jävla quicktime. introt med EA loggan, cryengine2 och crysis flöt på men ingamefilmen hackade och låste sig efter 5 sekunder. såg snyggt ut när jag öppnade med VLC. Dock inte alltid det funkar, får hoppas att det blir en bojkott av quicktimefiler.

ontopic: spelet verkar vara riktigt jävla grymt. får se hur dom löser MP, att alla springer omkring med en sån dräkt kan förstöra gameplay rejält, kan bli nåt ifall man får välja vid startup vilken inställning dräkten ska ha, blir det lite klass betonat á la team fortress. man blir säkert inte missnöjd

Medlem
Skrivet av MackZ:

lyckades ladda ner via explorer men jag hatar det där jävla quicktime. introt med EA loggan, cryengine2 och crysis flöt på men ingamefilmen hackade och låste sig efter 5 sekunder. såg snyggt ut när jag öppnade med VLC. Dock inte alltid det funkar, får hoppas att det blir en bojkott av quicktimefiler.

ontopic: spelet verkar vara riktigt jävla grymt. får se hur dom löser MP, att alla springer omkring med en sån dräkt kan förstöra gameplay rejält, kan bli nåt ifall man får välja vid startup vilken inställning dräkten ska ha, blir det lite klass betonat á la team fortress. man blir säkert inte missnöjd

Men skaffa quicktime alternative så slipper du quicktime spelaren.

Medlem
Skrivet av Laxen:

För att jag typ kollar efter ny media från crysis hela tiden och det skulle kännas bra med ett tack någon gång...

De kanske inte skrev nyheten tack vare ditt tips? Finns en chans att de såg filmen på annat håll själva (som du gjorde). Men om du nu är så desperat efter ett tack så kan du gå hjälpa en gammal tant över gatan, eller något annat som verkligen förtjänar ett tack..

Medlem
Skrivet av MackZ:

lyckades ladda ner via explorer men jag hatar det där jävla quicktime. introt med EA loggan, cryengine2 och crysis flöt på men ingamefilmen hackade och låste sig efter 5 sekunder. såg snyggt ut när jag öppnade med VLC. Dock inte alltid det funkar, får hoppas att det blir en bojkott av quicktimefiler.

ontopic: spelet verkar vara riktigt jävla grymt. får se hur dom löser MP, att alla springer omkring med en sån dräkt kan förstöra gameplay rejält, kan bli nåt ifall man får välja vid startup vilken inställning dräkten ska ha, blir det lite klass betonat á la team fortress. man blir säkert inte missnöjd

Äsch då det tycker jag skulle vara kul:D skulle ju bli som Undead i Wc3 till cs Sen så har dom nog intsällningar så att du kan ändra det sla du se..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Inaktiv

Bara jag som tycker att fienderna verkar dummare än guldfiskar? Springer ju bara runt och skriker.

Medlem
Skrivet av Kyraal:
Skrivet av Laxen:

För att jag typ kollar efter ny media från crysis hela tiden och det skulle kännas bra med ett tack någon gång...

De kanske inte skrev nyheten tack vare ditt tips? Finns en chans att de såg filmen på annat håll själva (som du gjorde). Men om du nu är så desperat efter ett tack så kan du gå hjälpa en gammal tant över gatan, eller något annat som verkligen förtjänar ett tack..

Whatever, KazikluBey fick ju tipstack för hans "E for All ny konsumentmässa i LA" Andra gången dom lägger upp en nyhet som jag tipsade om utan att dom gav något tipstack så man undrar ju.

Tycker det är en självklarhet, jag kan försäkra dig om att det var tack vare mig som nyheten kom upp, skickade tipstacket igår nämligen.


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

men..tipstack är det så viktigt? jag har fått tack varje gång, måste vara för att jag helt enkelt är speciell o riktigt bäst!!!

hur gamla är ni? 8 år?

Medlem

För att ladda hem filmen kan man även högerklicka och välja "spara som..."


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem

För er som är orliga över Nanosuit krafterna så kan man inte ha dom på hela tiden. Om ni lysnar i böjarn då han använder sprint så säger en röst "Low energy"


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Ser mkt trevligt ut, blir dock att köra i ultra-low på den här burken, hehe...

f.ö: Bry er inte om laxen, han/hon/det är ju inte stabil någonstans


signatur

"Some peoples' internet should be made read-only"
http://pesnwiki.servehttp.com/

Medlem

Mm tror laxen har "torskat" så han blir en "lipsill" för han inte fick nå napp på tipset. *Varning för ironi*

Medlem

Det där såg vackert ut!

Har sagt det länge nu, men snart får det bli en ny dator. DX10 är ett måste också ;>

123
Skriv svar