Ny Crysis-film hos FZ

Medlem

Skulle dom försöka köra över honom om han inte hade skjutit bil däcken?

Medlem
Skrivet av F3D:

slog han just iväg soldaten där i slutet av videon?
jag paaaaaallar inte med att ragdolls flyger runt som vantar för att man råkar snudda dom! jävla half life 2 stil...föresten, vad hände med episod2 lol x'D

Snubben använde ju superstrenght!

Medlem

däckskjutningen var nog bara där för att visa vad man kan göra.

angående AIn (snälla sluta skriva ain, känns som om ni bara stavat "aim" fel :), kan vara en träningsbana i början av spelet som mer är till för att få känna på krafterna som snubben besitter.
jag antar att alla har sett hur snubben som man spelar som ser ut, skulle jag se den killen hoppa 5 meter upp i luften, slå in ett tak eller spurta som en beskjuten hare skulle jag antagligen inte börja kordinera ett anfall utan skrika som en bebis och koncentrera mig på hålla byxorna rena.

sen själva platsen, ett par byggnader, en bil ett torn verkar inte innehålla något värdefullt, alltså sätter man inte avkomman från SS soldaterna på att vakta utan man sätter dit rekryter som just klarat av utbildningen "hur du petar dig i näsan utan att bli upptäckt". soldaterna verkade vara av den senare typen så därför antog jag att det inte vara några SAS operatörer.

ser verkligen fram emot spelet.

Medlem

Finns den här filmen i mindre upplösning och inte hd? Min dator orkade inte spela upp den...skulle vilja se den!

Medlem
Skrivet av asdf2:
Skrivet av NeoOhm:

Ps. ang ain, klart som fan de är förrvirrade. Det kommer ju en galning som hoppar över tak och rör sig snabbt som fan.
Lite B att bedöma AIn genom en film, vänta tills det kommer ett demo.
Skulle vilja se hur ni reagerade irl om det där hände er, även om ni har, vilket jag har, militär utbildning.

Då var det ingen vidare kvalite på den utbildningen.

Aldrig, aldrig någonsin rörelse utan eld. De här soldaterna kutade omkring själva utan någon eld. En snubbe som hoppar sådär (vilket i sig är inte är realistiskt) är lika träffsäker som ett fyllo med ett eleptiskt anfall, och han rörde sig utan eld vilket gör han till en lätt måltavla.

Haha, mjo du.
Tveksamt om någon utbildning kan förbereda vanliga soldater för den typen av fiender.
Lätt för oss (nu skrivbordskrigare) att säga hur man ska göra i givna situation.
Well, jag gillade iaf grafiken och hoppas bara det blir mer sånt och minder övernaturliga super grunkor på karaktären.
Sen verkade det bli ett jävla bytande av sikten, ljuddämpare osv, personligen skulle jag nog bara byta vapen eller köra dämpad hela tiden.


signatur

Det var inte jag...

J-kligt snyggt! Vi får hoppas att det även är bra spelkänsla.

Inaktiv

Har laddat ner filmen två ggr nu eftersom jag får ett skumt felmeddelande, "Bad public movie atom". Antar att något har hänt med filmen under nerladdningen. Bara jag som har detta problem?

Medlem

teX: Fungerade ypperligt för mig med FF. Spelade upp den i VLC media player utan problem. QT-filmer brukar annars bråka för min del men med VLC rullar det oftast bra, så den kan jag rekommendera

Skrivet av asdf2:

Aldrig, aldrig någonsin rörelse utan eld.

Det måste ha sett ut som värsta Monty Python när ni gick till markan


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Inaktiv
Skrivet av Svartsmurfen:

teX: Fungerade ypperligt för mig med FF. Spelade upp den i VLC media player utan problem. QT-filmer brukar annars bråka för min del men med VLC rullar det oftast bra, så den kan jag rekommendera

Provade både med VLC, Quicktime Alternative och Media Player Classic. Börjar misstänka jag får packet loss eller nått.

Medlem

Me want ;/

Hade varit kuligare med bara slo-mo eller så, inte hoppa högt osv

Inaktiv

Superman!


signatur

"We are the knights who say NI!"

Medlem

Jävligt roligt spel Sitter och hårdspelar alpha betan:)

Inaktiv

Kloker: finns det inte särskilt avsedda forum för mytomaner, som du?

Själv tycker jag inte spelet ser så där otroligt ballt ut. Oblivion var också otroligt snyggt efter de mått som gällde när det kom, men det var ändå bara bra de första timmarna man spelade. Far Cry var ett schysst spel, men detta är ju inte ens en uppföljare på det utan en shooter i djungelmiljö med quake/unreal-lika färdigheter.
Vi får väl se.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem
Skrivet av Nolite:

Kloker: finns det inte särskilt avsedda forum för mytomaner, som du?

Tror du hade passat bättre där dock =/

Medlem

BTW så finns det faktist en NY trailer HÄR!
http://www.crysis-online.com/video_downloader.php?dir=/video/...

Bara kolla in det där stenraset OMFG!


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Frågan är ju inte när själva spelet kommer, utan när någon tar på sig att göra Rovdjuret-modden med Arnold i huvudrollen.


signatur
Medlem

Har typ, ingen koll på det här spelet. Men kommer det till kryssboxen måntro?

Medlem
Skrivet av Kloker:

Jävligt roligt spel Sitter och hårdspelar alpha betan:)

Vad är en "alpha beta" för något?

Medlem
Skrivet av Kyraal:
Skrivet av Kloker:

Jävligt roligt spel Sitter och hårdspelar alpha betan:)

Vad är en "alpha beta" för något?

en betaversion av betan!

Medlem

Synd att dom förstör spelet med några sorts töntiga superkrafter Såg riktigt bra ut annars.


signatur

AYY LMAO

Medlem

Håller med Haziza, enda som är lite coolt är snabbheten och att kunna hoppa så där. Super krafter och förmågor att kunna slå sönder väggar och tak och "träd" tycker jag är löjligt.

får hoppas på att det blir bra balanserat...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

Grafiken va helt okej men jag tyckte det va lite larvigt med omänskliga rörelserna osv... Kanske blir kul ändå Nån som vet vilka consoler spelet kommer till?

Edit: Nvm, Suck... PC. Jag orkar inte byta dator varannat år... Ser ut att vara rätt krävande

Medlem

teX: Samma prylar som jag har. Jag hade samma trubbel som du för ett tag sedan men en uppdatering av programmen och framför allt codecsen löste det problemet. Testa det och se om det lirar.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

minimum krav: 6600gt...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

Hoppas Singel player delen tar mer än 5 timmar att klara ut. Ju längre ju gladare blir jag. En bra story är ju att föredra.

Man kanske inte behöver utnytja alla sina super krafter men så tänker nog stålmannen varje dag.
Humm ska jag kolla på loies underkläder idag igen eller ska jag flyga förbi i natt...


signatur

Mycket Bly I Terrängen...

Medlem

Det är ju inte direkt "superkrafter" i ordets mening... det är ju
dräkten som spelaren har på sig som är gjord med olika förstärkande egenskaper..

Det är inte speciellt långsökt heller med förstärkt hoppkraft, förstärkt springkraft, förstärkt tålighet på olika sätt och förstärkt styrka, men det skulle vara extremt dyrt att framställa i så kompakt form och med alla egenskaper i samma dräkt...

123
Skriv svar