En minut från S.T.A.L.K.E.R. i filarkivet

Robot
En minut från S.T.A.L.K.E.R. i filarkivet

Ser ju faktiskt fortfarande grymt snyggt ut på sina ställen.

Medlem
Medlem

bra länk det där


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Forumet verkar inte känna igen den som en länk, och sätter ett radbryt. Så mycket på det här egenkodade forumsystemet som jag saknar.. Önskar W2K kunde göra det lite mer användbart, men som vanligt så "finns det inte tid" antar jag, eller så är förslagen "onödiga". Broken by design, jippi..

Sorry. Lite off topic där sådär på en lördagskväll.

Medlem

Som vanligt är stalker filmerna bara blä. Inga in game bilder, bara nästan riktiga bilder från Chernobyl


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Som vanligt är stalker filmerna bara blä. Inga in game bilder, bara nästan riktiga bilder från Chernobyl

Kan jag inte hålla med om! Faktiskt så har nu detta spel blivit det jag ser mest fram emot av alla PC-spel. Trailern gav rätt mycket in-game av miljöerna, grym atmosfär och känsla trots att grafiken inte är lika massiv som dom kommande "nextgen"-spelen..

Jag hoppas dom lyckas denna gång med att hålla release-datumet och att vi får uppleva något annorlunda mot denna grafik-hysteri vi lever i idag.

Inaktiv

"Ska du inte ut och svänga dina lurviga ikväll är det kanske filmkväll på gång."
Lurviga? Det uttrycket var nytt. Syftar det på pungkulor eller vad tusan annars är det man har i plural och är lurvigt?

Medlem

Haha.

Nej den här videon var rätt kass tycker jag. Man fick ju inte se nånting från spelet

Medlem

Det här spelet kommer rocka fett , mark my words.

Medlem
Skrivet av Skumbar:

"Ska du inte ut och svänga dina lurviga ikväll är det kanske filmkväll på gång."
Lurviga? Det uttrycket var nytt. Syftar det på pungkulor eller vad tusan annars är det man har i plural och är lurvigt?

2 ben kanske?

Medlem

Mkt bra!


signatur

Meep!

Medlem

Vilka riktiga skitvideos dom släpper till spelet alltså? Här har dom ett relativt unikt spel och så väljer dom att marknadsföra det som ett riktigt dussinspel.. Puckat.


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Skumbar:

"Ska du inte ut och svänga dina lurviga ikväll är det kanske filmkväll på gång."
Lurviga? Det uttrycket var nytt. Syftar det på pungkulor eller vad tusan annars är det man har i plural och är lurvigt?

Klassiskt uttryck


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Kyraal:

Forumet verkar inte känna igen den som en länk, och sätter ett radbryt. Så mycket på det här egenkodade forumsystemet som jag saknar.. Önskar W2K kunde göra det lite mer användbart, men som vanligt så "finns det inte tid" antar jag, eller så är förslagen "onödiga". Broken by design, jippi..

Sorry. Lite off topic där sådär på en lördagskväll.

Fördelarna med nya forumet väger över mot nackdelarna. ctrl+c är hyfsat genomförbart.


signatur
KaP
Medlem

Hur mycket ska de hinna skala av spelet den här omgången då?

Det här var ju faktiskt lovande en gång i tiden, men från det man sett och läst så är det väl bara 1% av spelet kvar... Tråkigt.

*edit*

"Generic shooter" någon?

*/edit*

Inaktiv

Bara så ni vet. På grund av nedbantningen av spelet så finns det rykten om osynliga väggar och brist på öppenhet. Utvecklarna säger att spelet ska räcka ca 50 timmar, och om ni drömmer om att springa omkring och utforska "Zonen" så kan ni glömma det.

Ser faktiskt själv fram emot spelet och förstår utvecklarnas nedbantning av spelet. Det var helt enkelt för ambitiöst och teknologin finns inte riktigt än för att skapa en så dynamisk värld.

Medlem

Jag tror visst att "teknologin" finns där... Det är bara det att (inte för att prata illa om något företag...) CSV (eller vad dom nu heter) kanske inte är det bästa utvecklar teamet, för att skapa just en sådan värld. Dock tvivlar jag inte på att dom kommer att leverera en intressant upplevelse med STALKER. Tror det helt klart kommer bli fett, har följt det sedans det nämndes officielt.


signatur

Nämen!

Medlem

Håller med, Strugglis.
Kanske folket bakom QW kan fixa någonting. Ambition är bra men man måste ju vara en smula realistisk också.

Filmen var inget särskilt. De kanske skulle ha klippt den annorlunda.
Grafiken (den lilla man fick se) påminde en smula om Sniper Elite.
Helt ok men inte så mycket mer.
Jag ser i alla fall fram mot släppet


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Inaktiv

Missförstå mig inte. Det dom har tagit bort med den dynamiska världen är andra stalkers som gör uppdrag. Det ledde tydligen till att dom klarade spelet före spelaren själv enligt utvecklarna, och ändrade på spelvärlden så man inte kunde komma vidare. Men det finns fortfarande ett avancerat AI system , men bara inte lika avancerat som ursprungstanken

Medlem
Skrivet av Ericzeppe52:

Missförstå mig inte. Det dom har tagit bort med den dynamiska världen är andra stalkers som gör uppdrag. Det ledde tydligen till att dom klarade spelet före spelaren själv enligt utvecklarna, och ändrade på spelvärlden så man inte kunde komma vidare. Men det finns fortfarande ett avancerat AI system , men bara inte lika avancerat som ursprungstanken

Hehe. Låter ju bra att en bot klarar spelet åt en

Medlem

Detta spelet kommer bli bra. Jag känner det på mig!

EDIT: Oh god. kommer på att jag sett denna trailer redan. Tycker att den var helt värdelös dom visar ju för fan aldrig nå riktigt gameplay i nån av de nya trailers som kommit ut.

Medlem
Skrivet av c-row:
Skrivet av Ericzeppe52:

Missförstå mig inte. Det dom har tagit bort med den dynamiska världen är andra stalkers som gör uppdrag. Det ledde tydligen till att dom klarade spelet före spelaren själv enligt utvecklarna, och ändrade på spelvärlden så man inte kunde komma vidare. Men det finns fortfarande ett avancerat AI system , men bara inte lika avancerat som ursprungstanken

Hehe. Låter ju bra att en bot klarar spelet åt en

Inte _åt_ dig, före dig Fast det hade dom ju kunnat lösa genom att se till att AI:n lät bli huvuduppdraget eller nåt.

Inaktiv

Så enkelt var det nog inte, för då hade dom nog gjort det.

Ser ju snajdigt ut!

1
Skriv svar