Guitar Hero II-paketet till Xbox 360 fångat på bild

Robot
Guitar Hero II-paketet till Xbox 360 fångat på bild
Medlem
Guitar Hero II-paketet till Xbox 360 fångat på bild

Fan va nice! Party party! Detta är fan guld för alla som äger en 360

Inaktiv

Håller med. Hoppas det dyker upp snart.

Medlem

"Rock on, sladdlöst" ??
Har Microsoft släppt protokollet för trådlösa kontroller till Xbox360 nu?

Inaktiv
Skrivet av BlackZam:

"Rock on, sladdlöst" ??
Har Microsoft släppt protokollet för trådlösa kontroller till Xbox360 nu?

Nope.. sladden syns till och med på bilden...

Flakmonkey

Microsoft ska uppenbarligen ha alldeles för mycket betalt för att någon annan ska vilja göra en trådlös kontroll... enkelt sätt att kontrollera marknaden på

Medlem

Eine fråga: Tror eller vet ni om man kan koppla in en Xbox 360 Guitar Hero gitarr till PS2?


signatur

If Shit Happens, Is It Really Shit?

Medlem

Helvete si najs! Var och köpte Cod3 häromdagen och till min förvåning hade dom detta spelet, så man kunde testa. Dock inte 360 versionen men. Jag testade det för först gången, blev hyfsat bra på en gång, och de är grymt jävla roligt

Inaktiv

Det är inte sladdlöst, kanske dags att ändra lite i nyheten?

Får hoppas bara att sladden går att flytta för om den sitter där den sitter så kommer det bli bra drygt för oss Lefty spelare...

http://www.flickr.com/photo_zoom.gne?id=254772260&context=pho...

Edit: Eller förresten, det kanske är en laddningssladd som är ikopplad... *ber till Gud om sladdlöst*

Medlem

En rolig sak som jag läste om i en tidning idag, att Playstation 2 såldes 3 x mer än Xbox 360, jag tror det kunde ha berott pga. Guitar Hero II till PS2:an

Medlem

LillePlutt: Det kommer nog aldrig att hända, nej.

Medlem
Skrivet av LillePutt:

Eine fråga: Tror eller vet ni om man kan koppla in en Xbox 360 Guitar Hero gitarr till PS2?

Går säkert fint, men förmodligen måste du modda om den. Frågan är bara hur svårt det är, hur mycket arbete som krävs, och om det är värt det

1
Skriv svar