Rykten om Oblivion-expansion

Robot
Medlem

Det har ju redan dykt upp scans från nämnda artikeln, så expansionen lär dyka upp så småningom.

Medlem

Jag tror nog jag skulle föredra ett helt nytt Elder Scrolls spel och inte en expansion.

Skrivet av Anton.z:

Jag tror nog jag skulle föredra ett helt nytt Elder Scrolls spel och inte en expansion.

Exakt, tycker det vore bättre om de jobbade på någon spelbar uppföljare istället! Något med själ och hjärta.


signatur
Medlem

Sweet!!! Mera mera kan inte få nog av Oblivion!

Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Anton.z:

Jag tror nog jag skulle föredra ett helt nytt Elder Scrolls spel och inte en expansion.

Exakt, tycker det vore bättre om de jobbade på någon spelbar uppföljare istället! Något med själ och hjärta.

Ja jo dä vore det la men vi får nog vänta något år eller några år på nästa Elder Scroll spel! Men men 8)


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem

Varför kan de inte se till att patcha upp spelet först?! Det sjuka är att fans av serien har gjort inofficiella patchar som fixar flera hundra buggar. Skamligt att se kunder fixa en produkt de köpt.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Jag har spelat det i totalt 139 timmar och har klarat ut huvudstoryn samt dom flesta sidouppdragen och jag har knappt märkt någon bugg överhuvudtaget.


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem
Skrivet av Blazter:

Jag har spelat det i totalt 139 timmar och har klarat ut huvudstoryn samt dom flesta sidouppdragen och jag har knappt märkt någon bugg överhuvudtaget.

Det är mest små buggar! men en del krasch buggar finns dä oxå! som den när man är inne på en sparning och ska ladda en ny så kraschar dä ibland! och när man ska stänga av spelet ibland kraschar det mä! :\

Dom sakerna händer dock med dom icke officiela patcharna mä! så hoppas dom fixar dom buggarna snart!


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem

De jobbar ju på Fallout 3 nu.. då blir det nog bara expansioner tills vidare.


signatur

PC load letter? WTF is that!?!

1
Skriv svar