Dreamlords släpps den 15 februari

Robot
Medlem
Dreamlords släpps den 15 februari

man kan ju undra vilka som skall spela alla dessa mmo och mmorpg spel som ploppar upp som svampar ur jorden. Medan riktigt bra singelspel lyser med sin frånvaro.

Ok multiplayer är kul, men man behöver ju inte överdriva. ungefär som när man var liten och alla haddde BMX cyckel, turtels, och en massa He-man gubbar. Hur kul var det när alla hadde samma he-man gubbar och i princip lika dana cyklar!!!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

MMORPG blir snart utspelat ska du se..

Inaktiv

Dreamlords är inte ett mmorpg.

Medlem

Det är ett strategiMMO där man styr sitt land i en webbaserat interface och slåss i ett RTSinterface.
Typ.

Inaktiv

HAHAHA jag fyller den 15 Februari

Medlem

mmo har mycket kvar att ge sen att sitta o vara avundsjuk på mmo genren bara för att det inte skapas nått sp spel är ju patetiskt..


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Notumforce:

mmo har mycket kvar att ge sen att sitta o vara avundsjuk på mmo genren bara för att det inte skapas nått sp spel är ju patetiskt..

ja eller kan man ju gå en kurs i svenska / läsförståelse, och läsa inlägget en gång till. Jag snackade om trender. att alla tycks tro att mmorpg och mmo är de "nya" guldgruvorna. Alla tror att de kan skapa ett nytt wow typ och få 7miljoner användare. likväl som BMX cyklar och he-man gubbar var trender när jag var liten. och menade på att det var längesedan det gjordes ett bra singelspel. likväl som det var längesedan he-man och BMX cyklar var populära. DOH!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Det kommer nudel, så länge inte Bioshock, Mass Effect, Assassin's Creed, Halo 3 etc blir besvikelser hela högen, men det tror jag inte.

Medlem

Bor i skövde känner mig nästan tvungen att köra de 8)


signatur

AYY LMAO

Medlem

Oj, Dreamlords känns ju inte alls särskilt klart..

Medlem

mmororomorprtsrpgffsfps!

Tror ärligt talat att dreamlords floppar rätt hårt.

Medlem
Skrivet av Mykee:

Det kommer nudel, så länge inte Bioshock, Mass Effect, Assassin's Creed, Halo 3 etc blir besvikelser hela högen, men det tror jag inte.

jo det ser ut att bli många bra FPS i år, förra året var ju lite torvtigt


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Om ni ser detta så var det jag som skrev andra inlägget, jag antar att vi gav mej kritik för mitt inlägg. Jag skrev allstå aldrig att Dreamlords var ett MMORPG och som ni kanske la märke till så skrev personen över med något om MMORPG. Eftersom jag skrev "du" så måste jag ha menat någon, brukar inte tilltala fz med "du" så jag borde nog ha menat honom.
Ni 12 åringar borde gå och lära er grammatik. Eller helt enkelt uppföra er för er ålder, om ni förstår vad jag menar..

Medlem

Det såg ju... blurrig ut..

1
Skriv svar