Sonys vågade penisreklam (NSFW)

Skägg.
10 Chambers
Sonys vågade penisreklam (NSFW)

Det tog en bra stund innan jag fattade den österrikiska [[Playstation 3]]-reklamen som nu turnerar Internätet runt. Vid första anblicken stängde jag ner fönstret snabbt som fan, sen började jag läsa kommentarerna kring den och tittade igen. Aha!

Många hävdar att det är ett nytt pr-fiasko från #Sony men jag tycker att den är genialisk.

#blogg


signatur
Medlem
Sonys vågade penisreklam (NSFW)

Borde väl, om något, visa att sony gillar manliga könsorgan?

Flakmonkey

Smart reklam, men jag tror den kräver lite för mycket eftertanke för att vara "bra".

Medlem

titta, en tumme


signatur

dohfOs
GALENSKAP // Junk 52 Theatre // relaxed muppets

Vila i frid

Hehe.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Inaktiv

Lite otydlig, men visst hyfsat smart reklam då alla kommer att prata om den.

ptr
Medlem

ahaha! klockren! dock skulle man ju aldrig hinna se att det är en tumme om man såg den där reklamen på tunnelbanan eller bussen eller liknande vill ju inte stå och glo direkt

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av ptr:

ahaha! klockren! dock skulle man ju aldrig hinna se att det är en tumme om man såg den där reklamen på tunnelbanan eller bussen eller liknande vill ju inte stå och glo direkt

Som sagt, fönstret försvann snabbt första gången jag klicka upp bilden


signatur
Medlem

det här ska ju vara reklam för playstation 3... och den här reklamen får mig inte att vilja köpa en... även om jag redan har en...


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Fick en bitch slap i bakhuvudet av tjejen när jag satt nära skärmen och stirrade på vad hon trodde va en penis

Medlem
Skrivet av Mahone:

Fick en bitch slap i bakhuvudet av tjejen när jag satt nära skärmen och stirrade på vad hon trodde va en penis


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

*Fniss*


signatur

P.L.U.R

1
Skriv svar