Veckans fråga: Släpps S.T.A.L.K.E.R. i mars?

Robot
Medlem
Veckans fråga: Släpps S.T.A.L.K.E.R. i mars?

Känns lite som att jag inte bryr mig atm, kanske gjorde det 2 år sen.. Är så bortskämd med spel på xbox360.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem

Absolut, det kommer i mars

Medlem

Tycker fortfarande det är högintressant just pga bristen av sånna här spel.


signatur
Medlem

Har ingen dator som klarar detta spel alls , så jag kommer inte kunna spela det , men det verkar ju stencoolt ! Kommer säkerligen i Mars , dom vågar nog inte skjuta upp det något mera nu!

Medlem

Känns som att dom inte får trycka fram det längre. Då känns de som att jag personligen kommer att åka till Ukraina, skapa ett nytt kärnkfraftverk, och spränga det igen.

Men melachi har lite rätt, man såg framemot de här spelet mer för 2 år sedan än vad man gör idag. Ser dock fortfarande väldigt roligt ut måste jag säga. Med alla vapen och fiender. Dock i nuläget har man ju en dator som inte klarar av megaman på en nes emulator men det ska snart bli ändring på det.
Och detta är ett spel som man måste lira någon gång.

Medlem

Jag skulle nog tro att det släpps. Sen om det är KLART, det är en annan fråga

Medlem
Skrivet av Jower:

Jag skulle nog tro att det släpps. Sen om det är KLART, det är en annan fråga

Second that!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Citat:

Nej, det har lika stor chans att landa som en skadeskjuten albatross


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

De som på fullaste allvar tror att en misslyckad PS3-lansering skulle få Sony i konkurs måste ha missat att Sony faktiskt sysslar med annat än Playstation...

Inaktiv

MARS!!!


signatur

Mycket Bly I Terrängen...

Inaktiv

Hoppas på Mars ialllafall


signatur

War never changes.

Inaktiv

Fan om det släpps på Mars.


signatur
Medlem

Kan ju lika gärna dyka upp en bugg i februari som försenar det till sommaren eller nåt.. tror det när jag ser spelet i butik.

Medlem

Kommer lätt i Mars så som de lovat.

Förbockning här kommer jag

Medlem
Skrivet av NiXPhoenix:

De som på fullaste allvar tror att en misslyckad PS3-lansering skulle få Sony i konkurs måste ha missat att Sony faktiskt sysslar med annat än Playstation...

jag skulle verkligen vilja se sambandet mellan det du skrev och frågan, släpps stalker i mars.

Skrivet av MackZ:
Skrivet av NiXPhoenix:

De som på fullaste allvar tror att en misslyckad PS3-lansering skulle få Sony i konkurs måste ha missat att Sony faktiskt sysslar med annat än Playstation...

jag skulle verkligen vilja se sambandet mellan det du skrev och frågan, släpps stalker i mars.

Lol exakt fel tråd kanske


signatur
Inaktiv

Dags att boka resan till Ukraina då.

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av MackZ:
Skrivet av NiXPhoenix:

De som på fullaste allvar tror att en misslyckad PS3-lansering skulle få Sony i konkurs måste ha missat att Sony faktiskt sysslar med annat än Playstation...

jag skulle verkligen vilja se sambandet mellan det du skrev och frågan, släpps stalker i mars.

Lol exakt fel tråd kanske

lite fel kanske, man kanske skulle läsa föregående poster innan man skriver nått... ås man vet vad det handlar om


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Svar: Ja


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Nej, det kommer inte komma. Det har vart på tok för lite hype.

Medlem
Skrivet av MisterBister:

Nej, det kommer inte komma. Det har vart på tok för lite hype.

Hypeskeppet har redan seglat för deras del. Hände för typ två år sedan.

Citat:

Nej, det har lika stor chans att landa som en skadeskjuten albatross

Jag kanske tänker fel men borde inte en skadeskjuten albatross ha ännu större chans att hitta marken?

Jag tror att det blir släpp i Mars. Med lite röta hinner det kanske bli klart också. Hoppas bara att man slipper starforce på det här så att man spela det.
Det vore så typiskt om det skulle fallera på det


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

OMFG 280 pärs tror inte att spelet kommer i mars, undrar varför? Har ni tappat hoppet? eller blivit svikna av lovnade release datum allt för många gånger?


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

Även om dom lyckas få ut det till mars känns det som att vi kommer se tillbaka på spelet som mediokert.

Inaktiv
Citat:

Nej, det har lika stor chans att landa som en skadeskjuten albatross

Precis, det kommer att sväva bort över horisonten lika majestätiskt som en överviktig pingvin med flygförbud.

Medlem

Jag tror det kommer, tro mig eller inte men.


signatur

Nämen!

Medlem

Självklart kommer det i mars, vilket år det blir är dock inte lika självklart


signatur

Det var inte jag...

1
Skriv svar