Haze fångat på nya bilder

Medlem
Haze fångat på nya bilder

Just det, hade glömt bort att dem gör ett spel om mig!! Grym man är, men men. Vad ska man göra när man är så grym... Snart kanske ni andra också får det...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Är det detta spel där man ska gå runt trippad tackvare kemiska stridsmedel?

Medlem

Kan bli rätt jävla bra det där.

Inaktiv
Skrivet av HaZe303:

Just det, hade glömt bort att dem gör ett spel om mig!! Grym man är, men men. Vad ska man göra när man är så grym... Snart kanske ni andra också får det...

Jag har hört att de ska finnas en serie där jag är med, inget jag har sett hur som helst 8)

OT: Ser ut att kunna bli något, är det bara jag föresten som tycker att "Screenshots added: 2007-01-03" ser häftigt ut? Kanske är för att 7 är en sån häftigt siffra, de SJU haven, regnbågens SJU färger, världens SJU underverk Ser ut att bli ett härligt spelår.


signatur

DNF is still not finished -- but it's almost done, says Scott Miller

Medlem
Skrivet av Zoidberg:

OT: Ser ut att kunna bli något, är det bara jag föresten som tycker att "Screenshots added: 2007-01-03" ser häftigt ut? Kanske är för att 7 är en sån häftigt siffra, de SJU haven, regnbågens SJU färger, världens SJU underverk Ser ut att bli ett härligt spelår.

Det, eller så har du sniffat lim.

Medlem

Vilken motor är det? ser ju sjukt snyggt ut


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

filmen och bilderna så sköna ut får ha detta i minnet

Inaktiv

http://cerberus.gamershell.com/screenshots/10004/236284_full....
den ser ju inte så jävla snygg ut direkt


signatur

/_\_/_\
/_\

Inaktiv

miljön ser heelt okej ut...modellerna är lite so so

Medlem

Är väl UnrealEngine 3 om ja inte har helt fel.

Medlem
Skrivet av snyft:

http://cerberus.gamershell.com/screenshots/10004/236284_full....
den ser ju inte så jävla snygg ut direkt

Jaså du

Värst vad kräsna vi var då. Ser förbannat bra ut, med undantag för den platta och matta texturen på spelarmodellen. Spelet är heller inte färdigutvecklat ännu.

Medlem

Helt underbart :]


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

1
Skriv svar