Heroes of Might and Magic Complete Edition

Avstängd
Heroes of Might and Magic Complete Edition

Idag gick jag på stan under tiden min syster var på stallet. På Åhléns såg jag Heroes of Might and Magic V för 119 och första expansionen för 99, vilket jag höll på att köpa, men jag tänkte att jag kunde kolla på Game först. Sagt och gjort. De hade HOMM 5 Gold med båda expansioner för 449, på Åhléns kostade sista expansionen 349 så det var mer värt. När jag gick till kassan frågade expediten: "Ska du verkligen ha det där?"
"Öh, ja..." svarade jag.
"Ska du inte ha det här i stället?" sa han då och plockade ner en enorm box där det stod Heroes of Might and Magic Complete Edition. Han gick snabbt igenom delar av innehållet, bl.a en t-shirt, tre böcker och soundtrack. Hela paketet kostade 399, alltså 50 kr mindre! Jag slog till med en gång.

#blogg

Medlem
Heroes of Might and Magic Complete Edition

WTF! Det är löjligt billigt, de måste ha sålt ut det då ingen köpt. Jag köpte min för 600:- i julas.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Avstängd

Jag kollade på Prisjakt och såg att många sålde det för det priset. Boxen är ju i begränsad upplaga, så jag skulle gissa på att prisraset kommer av att de anhingen är på väg att ta slut eller att de säljer för dåligt.

1
Skriv svar