Jack Thompson brevväxlar med Bill Gates

Robot
Medlem
Jack Thompson brevväxlar med Bill Gates

ja gratis toa papper till herr gates är ju aldrig fel för det är det kommer användas.

Medlem

Jag kanske är helt borta, men vad har MS med GTA att göra?

Flakmonkey
Skrivet av Pooslice:

Jag kanske är helt borta, men vad har MS med GTA att göra?

GTA4 släpps ju samtidigt till 360 och PS3

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Pooslice:

Jag kanske är helt borta, men vad har MS med GTA att göra?

GTA4 släpps ju samtidigt till 360 och PS3

Aha... Så för att spelet går att spela på en Xbox så är det MS fel? Nu blev det hela plötsligt ännu dummare än jag trodde från början Thompson kan gå och lägga sig.

Inaktiv
Skrivet av Pooslice:
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Pooslice:

Jag kanske är helt borta, men vad har MS med GTA att göra?

GTA4 släpps ju samtidigt till 360 och PS3

Aha... Så för att spelet går att spela på en Xbox så är det MS fel? Nu blev det hela plötsligt ännu dummare än jag trodde från början Thompson kan gå och lägga sig.

Vad jag vet så är det Microsoft som "säljer" licenser till företag så de får göra spel till 360:n.

Medlem

Haha den mannen är ju inte riktigt rätt funtad ;D

Medlem

Heh han kan ju försöka stämma microsoft och om han lyckas så tror jag inte han kommer i närheten av de pengar som dem kommer tjäna på att sälja spelet.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Någon måste sätta dessa förbannade moralkärringar på plats en gång för alla. Det här börjar likna 2000- talets motsvarighet till häxjakten på medeltiden, man grundar alltihop på egna känslor/eget tycke och inte på ren fakta. Värst av allt är att ingen av Thompson och c.o vet vad de pratar om. Det här är bara pinsamt... Det är inte så svårt för förldrar att informera sig om spelens innehåll.

Inaktiv

Snubben vill bara synas och höras. Han har varit på Rockstar enda sen dom släppte GTA3. En sak kan jag säga, och de är att jag verkligen inte skulle vilja vara honom den dagen han lyckas göra så att det inte kommer några fler våldsamma spel från Rockstar, för då kommer han få uppleva GTA: IRL Men den dagen kommer aldrig att komma så vi kan lugnt sitta här och vänta på GTA4 till både Xbox 360 och PS3, och förhoppningsvis PC inom en snar framtid.


signatur

DNF is still not finished -- but it's almost done, says Scott Miller

Medlem

Mer gratisreklam för spelserien.

Inaktiv

Helt sjukt att denna man inte blivit avsatt. Han har ju bara ett personligt mål och det är att sätta Rockstar i konkurs.

Men lite rolig är han allt

Medlem

Den killen har inga små problem med skallen.
han var ju på penny arcade också för ett tag sedan.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Suck, Jack Thompson fortsätter att få rum i etern Han vinner ju för fan!

Medlem

Moraltanten nr1

Då kan dom skippa hela bygget i US of Fekkin A!

Det är helt ok att visa Avrättningar, eller Cops reality series.

Men GTA4, med en animerad gubbe, no no no, får man inte göra, inte bra!

Dom flesta spel PG13 och över inehåller Våld av något slag, censurerar dom eller förbjuder ett, skall dom ta hela SKITEN!

/S


signatur

Denon / Pioneer

Inaktiv

Snälla, kan ni inte bara ignorera Jack Thompsons idiotiska tilltag?

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Pooslice:

Jag kanske är helt borta, men vad har MS med GTA att göra?

GTA4 släpps ju samtidigt till 360 och PS3

Har för mig att det släpps till 360 först och sen till
ps3.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Inaktiv

Sluta publicera "nyheter" om Thompson. Utrymme är det han vill ha och det han ska förvägras.

Inaktiv

För mer nöje, läs brevväxlingen mellan Jack Thompson och VG Cats.


signatur

Just Another Noob
Jocke

Inaktiv

hahah, han är rolig han. Jag tror hans mamma alldrig köpte honom ett nintendo som ung och hans bitterhet har växt över åren.

Medlem

Undrar varför han inte stämt nintendo än. Dom uppmanar till att man ska bli fett och hoppa på personer plus att man lär sig att om man äter flugsvamp(giftigt) så blir man jättestor!!!!

Ta detta med en lastbil sarkasm


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Vad den där Jack Thompson inte verkar veta är att det finns ju redan parantalcontroll eller va det nu heter på Xbox360 och PS3

Aja.. JT is a moron! Enough said

MFC
Medlem

Vilken j-a pajas. Snart dags att han klassas som terrorist i USA och det vore en vinst för mänskligheten.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

GTA är ju ändå ingenting jämfört med Postal 2, har han försökt stämma dom också?

1
Skriv svar