S.T.A.L.K.E.R. släpps i mars

Robot
Medlem
S.T.A.L.K.E.R. släpps i mars

Jag ska nu inte skriva som så många efter mig kommer göra "Jag tror på det när jag ser kartongen i handen" - "Troligt, kommer aldrig komma".

Jag är säker på att spelet kommer i mars, jag fyller år i mars, världen vill ha det så !

WeX
Medlem

Hansen: grattis i förskott då.
som alla andra: tro't den som vill...


signatur

Boom headshoot!

Inaktiv

Jag tror inte när jag har den i handen, då vet jag Hur som helst så hoppas jag att de verkligen kommer i mars, och jag tror de inte förens spelet har gått guld.


signatur

DNF is still not finished -- but it's almost done, says Scott Miller

Medlem

någon som vet om man kommer kunna spela detta co-op?

Medlem

Nix, inget co-op.

*ställer sig och dansar*


signatur
Medlem

Weeee det lär stämma


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Inaktiv

Det kommer i mars, det kan ni lita på.


signatur
Medlem

och så kommer vi in i slutet av februari och så får dom för sig att släppa det till hösten istället.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av save:

Det kommer i mars, det kan ni lita på.

Ja, då var diskussionen över för vi kan lita på save!

Men jag tror också att det kommer i Mars. Men jag tror inte att det kommer vara speciellt bra, tyvärr. Onödigt att bråka om eftersom vi får svaret i Mars..

Medlem

Hoppas


signatur

Den som vet vet.

Medlem

Jippi blir fin present då

Medlem

Blir helfint det där, tror starkt på Mars. Inte vetat jättemassor om spelet innan, men av det som står i intervjun tror jag det kommer bli råkul.

Medlem

Åh! Samtidigt som Duke Nuke'em.


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem

Vad ska dom göra nu 3 månader? ändra och fixa mer skit?

Fattar inte... låt os spela!!!, har väntat för länge nu.

Medlem

*hoppas att det blir bra*


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Aprilskämten kommer tidigt i år, snart påstår dom väl att Dukenukem F kommer lagom till semestern.

Och även om nu det skulle vara så att stalker skulle förvåna, så inte fan gör graffen det iaf.

Sunkigare får man leta efter.

För mig går spelvärde, grafik & ljud hand i hand, det funkar inte annars.

Nej jag hoppas att Crysis blir det spel vi alla har väntat på!

Stalker kan gott lysa med sin frånvaro!

/S


signatur

Denon / Pioneer

Inaktiv
Skrivet av fisk:

Åh! Samtidigt som Duke Nuke'em.

Hahaha!


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem
Skrivet av stream:

någon som vet om man kommer kunna spela detta co-op?

Co-op på ett PC spel ?? Va är det för dumheter!!


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Nehe, inget tips tack heller :\


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Härligt! Vad är systemkraven?

Medlem

Tycker dom har snott för mycket från WoW i detta spelet..

...ok, så jag vet att det är STALKER men jag ville få min chans att säga samma som folk säger i alla andra threads


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Tycker dom har snott för mycket från WoW i detta spelet..

...ok, så jag vet att det är STALKER men jag ville få min chans att säga samma som folk säger i alla andra threads

Var har WoW och stalker gemensamt?

Medlem

Säger det samma, det är nog bland de löjligaste "argument" jag hört. Det närmaste man kan jämföra det med är väl Boling Point, fast (numera) utan fordon..


signatur
Medlem

Duh, ni är rätt tröga eller? Det var fan ett skämt...alla andra spel jämförs med WOW så jag vill också ha min chans..lägg märke till vad jag skrev UNDER att dom hade snott för mycket.

Dom har inget överhuvudtaget gemensamt!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Umm. Har aldrig sett att folk brukar säga att "dom snott för mycket från WoW", det enda nya spelet som kommer och som liknar WoW rätt mycket är väl Warhammer Online.. Så jag vet inte riktigt vad du dillar om.


signatur
Medlem

Då har du definitivt missat mycket var och vart annat spel säger folk att dom snott det ena och det andra från wow men eftersom du missat det så behöver du ju inte iheller bry dig om min post utan lämna det till folk som känner igen argumentet

Right, vad ligger oddset på Stalkers release nu?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jag läser dagligen på FZ och på flera andra spelforum och jag har aldrig sett det, annat än att folk säger att Warhammer online liknar det.. så du överdriver eller ser i syne.


signatur
Medlem

Tro vad du vill.

Två bara från dom sista dagarna. Så tja, frågan är vad du igentligen läser.

http://www.fz.se/forum/thread.fz?id=10845

http://www.fz.se/forum/thread.fz?id=10818


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Du menar två tredjepersonsrollspel, båda med mycket action och fantasyvärldar? Ifall du ska göra överdrivna liknelser tappar du hela din poäng genom att ta dem för något som inte har med det att göra.

12
Skriv svar