Enemy Territory: Quake Wars-bilder

Robot
Medlem
Enemy Territory: Quake Wars-bilder

ser väl helt okej ut

Inaktiv

Karaktärsdesignen är lite "vi kan ha mycket detaljer därför har vi det"-mentalitet. Hade mycket hellre sett något smakfullt, enkelt. Å andra sidan -- Stroggs är ju gjorda av olika människodelar och maskindelar :]

Inaktiv

Den där andra bilden ser ut som riktigt kul leveldesign, kan bli skitkul att spela, det kan nog bli en riktig hit detta, skönt att se att det inte bara är utomhus, verkar bli lite skön mix sådär, så man för göra olika grejer i olika segment av banan.

Blir sugen på att lägga in en förhandsbokning

Medlem

Jo ser otroligt roligt ut, och det bästa är att man inte behöver en värstingdator för detta:)

Inaktiv

Give us the game, already!


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Inaktiv

Tänkte på en sak, att Strogg kunde ta armar, organ, hud eller liknade från döda eller levande människor och reparera sig eller nåt liknande.


signatur

Mycket Bly I Terrängen...

Inaktiv
Skrivet av Outzider:

Tänkte på en sak, att Strogg kunde ta armar, organ, hud eller liknade från döda eller levande människor och reparera sig eller nåt liknande.

Tror strogg medic/field ops pumpar in något som heter Stroyent som används för att hela, reparera och ge ammo, kanske är gjort på människodelar.

Tror den där stroggsnubben med sprutan tänker göra om människoliket till en spawn host, så hans teammate kan spawna där.

Medlem

är det bara jag som tycker att texturerna på väggarna golv osv känns väldigt lågupplösta i jämnförelse med de vi sett på senare tid? det är väl inte så att dom pillar på nån jäkla x360 version?

Jag reagerade också på att en del texturer såg lågupplösta ut. Vet inte vad det kan bero på, men en X360-portning tror jag (och hoppas) inte på. Kan bli negativt överraskad, förstås.

Skrivet av iramirion:

Karaktärsdesignen är lite "vi kan ha mycket detaljer därför har vi det"-mentalitet. Hade mycket hellre sett något smakfullt, enkelt. Å andra sidan -- Stroggs är ju gjorda av olika människodelar och maskindelar :]

Det är också för att alla enheter ska vara enkla att identifiera på håll

Medlem

Hoppas dom fixat D3-motorn lite nu då så att den passar till multiplay


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

ser bättre ut nu iaf än den där filmsnutten man fick se för ett par månader sen!

WeX
Medlem

utomjordingar som spöar är alltid vackert!


signatur

Boom headshoot!

JB
Medlem

Bilderna är flera månader gamla har jag hört...

Medlem

väldigt tomma banor


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Mycket fint! Längtar!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av cribba:

Hoppas dom fixat D3-motorn lite nu då så att den passar till multiplay

Dom har nog skrivit om det mesta.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

1
Skriv svar