Battlestar Galactica-spel på gång till Xbox 360

Robot
Medlem
Battlestar Galactica-spel på gång till Xbox 360

Hmmm senaste de försökte (till xbox) så blev det ett riktigt B-spel. Hoppas de lyckas bättre nu, med tanke på hur framgångsrik den nya serier blivit så borde de iaf försöka göra ett bra spel, vilket de inte gjorde sist.


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

online?
ptja, varje server får väl dela på en sisådär 60 skepp, om man inte spelar cylon, då man får en halv miljard som respawnar

Medlem

signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

:crazy:


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Jag är ett stort fan av BSG men jag tror tyvärr att det här spelet kommer att floppa hårt, som de flesta spel baserade på tv-serier brukar göra. Men vi får väl se när det kommer lite previews och trailers

Medlem

Officiellt BSG spel? Antagligen totallt skräp ja. Deadlines och annat skräp fördärvar ju alla spel baserade på filmer/serier.

Modden Dumlen tipsade om dock... där blev man lite sugen.
Filmerna såg riktigt bra ut, väldigt troget serien verkar det som.

Inaktiv

Fuck yeah! Sluta vara negativa, det kommer pwna.

Medlem

Hm online vet inte jag.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem
Skrivet av Bazil:

Fuck yeah! Sluta vara negativa, det kommer pwna.

3 skäl till att det kommer att suga och enbart förstöra bsg's rykte.

1. Det är exklusivt till 360,
2. De kommer att vara tvugna att förvanska storylinen för att kunna rymma ett mmo i universumet
3. Seriens djup och politiska undertoner komer att vara som bortblåst i spelet, istället kommer vi att se fjortisar som lolar sig fram och gamla mmorävar som äger alla.

Men modden däremot, jag är beredd att strunta i mat idag om jag skulle hitta fresspace 2 i en budgetlåda ngnstans...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem
Skrivet av simulacra:
Skrivet av Bazil:

Fuck yeah! Sluta vara negativa, det kommer pwna.

3 skäl till att det kommer att suga och enbart förstöra bsg's rykte.

1. Det är exklusivt till 360,
2. De kommer att vara tvugna att förvanska storylinen för att kunna ryma ett mmo i universumet
3. Serien djup och politiska undertoner komer att vara som bortblåst i spelet, istället kommer vi att se fjortisar som lolar sig fram och gamla mmorävar som äger alla.

Men modden däremot, jag är beredd att strunta i mat idag om jag skulle hitta fresspace 2 i en budgetlåda ngnstans...

Du behöver inte freespace 2 för modden. BSG: Beyond the Red Line is a fully stand-alone mod which will not require Freespace 2 stod det.:)


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Tv-Serien är grym iaf.. vet ej om spelet skulle bli nå bra, men kan ju hoppas för det.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av klossen:

Du behöver inte freespace 2 för modden. BSG: Beyond the Red Line is a fully stand-alone mod which will not require Freespace 2 stod det.:)

Jo, jag såg det, va bra, då kan man äta istället


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

1
Skriv svar