Xpand Rally Xtreme-demo hos FZ

Robot
Medlem
Xpand Rally Xtreme-demo hos FZ

Krävs omstart av pc efter installation, fjantigt med nån sorts säkerhetslösning på ett Demo...

Medlem

l o l. ska ladda ner det sen o testa


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Starforce as usual ?

Medlem

Vägrade intsallera för när jag väl skulle starta så vill som installera fler filer till "library't"(bra engelska;)) nått säkerhetskit då kan det kvitta


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Rampager:

Starforce as usual ?

Påtal om starforce:

"The most important innovation of StarForce 4.7 is the option of back-up copy for end-users. This technology allows end-users to make one or several copies of protected applications depending on the policy determined by publishers."

http://www.star-force.com/protection.phtml?c=83&id=1028


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Trevligt mysigt.


signatur

NinjaSkitz.

Medlem

åh fyfan starforce på demos... må ni brinna slänger skiten direkt..

Medlem

Men vafan, här ser man fram emot att testa ett nytt rallylir och så kommer skiten med starforce?

Må djävulen.....grrrr

Medlem

Merry F***ing StarForce and a Happy New Harddrive Failure.

Måste väl vara det bästa sättet att skrämma bort potentiella kunder till slutprodukten. Dom kunde ju iaf skippat det för demot och sen hoppas på att så många som möjligt hinner köpa spelet när det kommer ut innan dom upptäcker att det är SF-skyddat, precis som alla andra lurade spelförläggare.

Tur iaf att det bara var en 350mb nerladdning på 5minuter och inte 1.5gig.


signatur

"This is what every PvP argument boils down to:
Dear Devs: Rock is overpowered, please nerf. Paper is fine. // Yours, Scissors"

Medlem

Demot var helt ok


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

StarForce kommer inte in på min burk igen. Nej, detta demo och även slutgiltiga spel förpassar jag vänligt men bestämt till Gehenna.


signatur

Nue maste jea geå å tjeöpa maej ein seirapslimpae

Medlem

Skrattretande dåligt spel, den gode Richard Burns kan vara lugn where ever he is.

Medlem

oj... hur får man bort starforce ? Tyckte spelet i arkad stil var helt ok

Medlem

Tyckte det va kul som fan .. bra grafik också!:up:

cxl
Medlem
Skrivet av Howser:

Skrattretande dåligt spel, den gode Richard Burns kan vara lugn where ever he is.

RBR är den dominerande rallysimmen fortfarande efter flera år.

Richard Burns (personen) har det trevligt dit man nu kommer efter man kolar hoppas jag.

Medlem

Vad är allt detta snack om starforce? varför är folk rädda för det? Vad innebär det att installera detta demo som tydligen kommer med "starforce" ?

Kan någon vänlig person berätta hur man ska gå väga?
Är det en dålig sak med att installera demot?


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Laxen allt som har att göra med starforce e dåligt. Det är bara så, jag tycker det är den sämsta kopieringsskydded någonsin....

Tacka vet jag lesiru suit larry och sam & max cd copy protection... "What does max wear at page 32 in the game manual?


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Struggle:

Laxen allt som har att göra med starforce e dåligt. Det är bara så, jag tycker det är den sämsta kopieringsskydded någonsin....

Tacka vet jag lesiru suit larry och sam & max cd copy protection... "What does max wear at page 32 in the game manual?

Klassiker
Men faktiskt väldigt få som haft problem med starforce 4.0+. 3an är känd för allt möjligt, men har någon nåt bevis på att 4an ställt till för några andra än pirater?

Medlem
Skrivet av Heya:
Skrivet av Struggle:

Laxen allt som har att göra med starforce e dåligt. Det är bara så, jag tycker det är den sämsta kopieringsskydded någonsin....

Tacka vet jag lesiru suit larry och sam & max cd copy protection... "What does max wear at page 32 in the game manual?

Klassiker
Men faktiskt väldigt få som haft problem med starforce 4.0+. 3an är känd för allt möjligt, men har någon nåt bevis på att 4an ställt till för några andra än pirater?

Har ingen insikt i om 4:an skulle vara mindre strulig eller ej.
Personligen spelar det ingen roll. Även om 4:an kunde garantera att det inte skulle släppa en grön på HD'n så skulle jag ändå inte vilja ha det på min maskin av en ren principsak. Inte efter allt som redan varit.
Det enda "bra" som hänt med SF på senare tid är att dom faktiskt börjat fråga om lov, mer eller mindre, (det är inte något vidare informativt varningsmeddelande direkt) innan dom trycker in sitt digitala avskräde i din dator.


signatur

"This is what every PvP argument boils down to:
Dear Devs: Rock is overpowered, please nerf. Paper is fine. // Yours, Scissors"

Medlem

FZ, som jag vet inte gillar StarForce, borde skriva i nyheten om demos kommer med det eller inte, då nästan alla inte vill ha skiten.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

1
Skriv svar