USA-armén testar Halo 3

Robot
Medlem
USA-armén testar Halo 3

Hehe, passande

Medlem
Inaktiv

Väldigt trevligt gjort!

Inaktiv

kul för dom...:)
tråkigt för oss

Inaktiv

Undrar vad nordkoreanerna får för motsvarighet...


signatur
Medlem
Skrivet av Airprofile:

kul för dom...:)
tråkigt för oss

Kanske om du åkte och riskerade ditt liv i ett förlorat krig, kanske du också fick testa spelet i förväg???


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Vad som fick mig intresserad av återanvändandet av vapnet som användes i gamla Halo.. Extremt tidig beta eller?

Medlem

löjligt, min fråga är: varför?

Edit: låt dom spela America srmy istället, skulle vart mer passande.


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av Laxen:

löjligt, min fråga är: varför?

Edit: låt dom spela America srmy istället, skulle vart mer passande.

Varför inte? Microsoft och Bungie har tydligen stöttat militären i flera år så varför skulle de inte skicka över några "julklappar" till de militärer som inte har fått åka hem till sina familjer över jul? Jag tycker det är schyst gjort av dem.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Medlem

Hehe! Trevligt :]


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av HaZe303:
Skrivet av Airprofile:

kul för dom...:)
tråkigt för oss

Kanske om du åkte och riskerade ditt liv i ett förlorat krig, kanske du också fick testa spelet i förväg???

Verkar vara hårda krav för att få betatesta.

Inaktiv

Safe


signatur

War never changes.

Medlem

"So what?s better than getting to play Halo 3? Getting to pwn people in-game, and in real life!"

högst intresant (och osmakligt) citat hämtat från en av sidorna som skriver om beta testningen.

vad skall man säga ... usa ... ja citatet säger ganska mycket.

källa


signatur

medlem av - <a href="http://www.the58th.com" target="blank">the 58th marine corp</a>

Medlem

haha, kul för dem

Medlem
Medlem

jävla sjukt, inte nog med att de är lurade och hjärntvättade att sätta fötterna i Irak tack vare false-flag attacken 9/11 av deras egna stat. Nu när de inte får åka hem, så får de spela ett jävla spel som tröst!?

Jävla sjuk värld vi lever i.

Medlem
Skrivet av pontusneo:

"So what?s better than getting to play Halo 3? Getting to pwn people in-game, and in real life!"

högst intresant (och osmakligt) citat hämtat från en av sidorna som skriver om beta testningen.

vad skall man säga ... usa ... ja citatet säger ganska mycket.

källa

Så det du menar är alltså att ifall en fristående organisation går ut och säger något om en annan organisation så är det genast sant?

Säg att Ung Vänster skulle gå ut med låt oss säga följande:

"Reinfeldt dödar vår välfärd på samma sätt som han fantiserar om att döda kattungar om nätterna". Då är det helt plötsligt sant? Åh fan! Det visste jag inte.

Men här kommer ett citat av mig som syftar till dig:
"Du resonerar som en hoppkräfta i brunstningstid."

Ja det där citatet säger ju ganska mycket om dig.

I rest my case.

Mellanare

Skrivet av PriMo:

jävla sjukt, inte nog med att de är lurade och hjärntvättade att sätta fötterna i Irak tack vare false-flag attacken 9/11 av deras egna stat. Nu när de inte får åka hem, så får de spela ett jävla spel som tröst!?

Jävla sjuk värld vi lever i.

Jag tycker det är sjukt att du i hemlighet bedriver espionage till Rysslands fördel och är hjärntvättad att tro någonting helt annat. Till råga på det så spenderar du din fritid med att indoktrinera forum med anti-USA propaganda också på uppdrag av Ryssarna. Fast det vet du ju inte om... ännu...

(Sence the sarcasm)

Poängen är att du sitter och dömmer de här killarna och tjejerna utan att ha någon aning om vad det handlar om egentligen. Såvida du inte själv var med och plannerade 9/11 och sålunda vet något vi inte vet så har du ingen aning om vad som egentligen hände.

Vad ger dig rätten att dömma dessa män och kvinnor till att vara hjärntvättade etc.?

Mellanare


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Inaktiv

väldigt nice, dom förtjänar detta och mycket mer!.. Att låta dom betatesta Halo3 är ändå jävligt lite om man tänker på allt dom gjort för våran säkerhet och det irakiska folket.

go go marines!

Exx
Medlem

1.
Tycka vad man vill om USAs utrikespolitik; Soldaterna bestämde inte att de skulle åka dit. De slåss för sitt land och gör sitt jobb. Inget faller på dem. De förtjänar stöd.

2.
pontusneo, jag kollade din källa och jag tror du har missat något. Det ska vara citerat författaren av bloggen, INTE EN SOLDAT. Du bör kolla efter innan du drar fram ord som 'osmaklig'.

Medlem
Skrivet av PriMo:

jävla sjukt, inte nog med att de är lurade och hjärntvättade att sätta fötterna i Irak tack vare false-flag attacken 9/11 av deras egna stat. Nu när de inte får åka hem, så får de spela ett jävla spel som tröst!?

Jävla sjuk värld vi lever i.

Låt mig gissa, du tror att månladningen är fake också?

Terorin med att USA själv skulle ligga bakom 9/11 är enligt mig helt absurt, visst usa är nog den nation där det är mest hemlighetmakeri bland regeringen, men detta är nog pga att företag sponsrar den ena senatorn efter den andre.

Hursom helst Usama låg bakom attacken punktslut. Därimot kan man ju diskutera om Usa kunde ha gjort nåt för att förhindra det.

OT. Sjysst att dem fick spela Halo 3 i julklapp. dock dycker jag att det är verkligen på tiden att dessa kvinnor och män får åka hem.

Medlem

trevligt iniativ för soldaterna som man bör tänka är i åldern 18-20år dom flesta av dom.

Dom behöver få varva ner som alla andra, sen om det är fickpingis eller spela halo3 är ju helt upp till den individuella soldaten att avgöra.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av tiger84:

väldigt nice, dom förtjänar detta och mycket mer!.. Att låta dom betatesta Halo3 är ändå jävligt lite om man tänker på allt dom gjort för våran säkerhet och det irakiska folket.

go go marines!

Ja oj vad världen blivit säker och irakiska folket har det bra med självmords attacker varje dag.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Skrivet av Xzet:
Skrivet av PriMo:

jävla sjukt, inte nog med att de är lurade och hjärntvättade att sätta fötterna i Irak tack vare false-flag attacken 9/11 av deras egna stat. Nu när de inte får åka hem, så får de spela ett jävla spel som tröst!?

Jävla sjuk värld vi lever i.

Låt mig gissa, du tror att månladningen är fake också?

Terorin med att USA själv skulle ligga bakom 9/11 är enligt mig helt absurt, visst usa är nog den nation där det är mest hemlighetmakeri bland regeringen, men detta är nog pga att företag sponsrar den ena senatorn efter den andre.

Hursom helst Usama låg bakom attacken punktslut. Därimot kan man ju diskutera om Usa kunde ha gjort nåt för att förhindra det.

OT. Sjysst att dem fick spela Halo 3 i julklapp. dock dycker jag att det är verkligen på tiden att dessa kvinnor och män får åka hem.

Fast månlandningen är också "fake", om du tog reda på saker själv så skulle du inse det.


signatur
Inaktiv

Tragiskt...

"Tycka vad man vill om USAs utrikespolitik; Soldaterna bestämde inte att de skulle åka dit. De slåss för sitt land och gör sitt jobb. Inget faller på dem. De förtjänar stöd."

Å andra sidan har dom folk i irak från National guard vars uppgift är liknande vårt hemvärn och absolut inte är menade att slåss mot rebeller utomlands.
Å tredje sidan är det många som lurats att ta värvning för att få bidrag och studielån. Källa Fahrenheit 9/11.
Å fjärde sidan är det en hel del soldater som bara vill slippa skiten men som inte får komma hem för att deras minimi-tjänstetid hela tiden förlängs med flera månader i taget. Källa Fahrenheit 9/11.


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Inaktiv

Jag har ju förklarat det här... Förstår ni inte att det var Bigfoot som sprängde World Trade Center?

Skrivet av tiger84:

väldigt nice, dom förtjänar detta och mycket mer!.. Att låta dom betatesta Halo3 är ändå jävligt lite om man tänker på allt dom gjort för våran säkerhet och det irakiska folket.

Medlem
Skrivet av PriMo:

jävla sjukt, inte nog med att de är lurade och hjärntvättade att sätta fötterna i Irak tack vare false-flag attacken 9/11 av deras egna stat. Nu när de inte får åka hem, så får de spela ett jävla spel som tröst!?

Jävla sjuk värld vi lever i.

Sjukt negativ man får vara


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Varför börjar ni direkt anta att bungie har tagit på sig det ultimata ansvaret att gottgöra och kompensera för soldaternas lidande? FFS dom har ju bara låtit dom betatesta ett spel! Helt säker på att vissa soldater tycker om sånt.
Det är inte meningen att dom ska gå därifrån o tänka "åhh! jag fick inte åka hem under jul men det här gör det hela OK"
Men bungie hade dom tydligen i tankarna och gjorde något åt saken, vilket är mer än dom flesta företagen gör.

Ang. WTC så är det ju högst osannolikt hemmagjort. Men jag tvivlar inte en sekund på att dom har varit opportunister och använt hela situationen till sin fördel.
Och dofilusåkaffe, om man tar reda på ytterligare lite info, så ser man att oberoende vetenskapsmän har motbevisat varenda punkt i konspirationisternas teorier. Svajande flaggan, o hela rubbet. Men eftersom vi inte var med o planerade det hela så kan vi bara välja sida efter magkänsla och börja kasta paj.

Som den livliga debatten och uppmärksamheten visar gäller "All PR är bra PR" än.
Jag skulle ranka det ganska högt på motiverings-listan.

12
Skriv svar