Listor, listor, listor...

Robot
Medlem
Listor, listor, listor...

GoW FTW! :heart::up:


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

^---Indeed... men de andra har inte satt Oblivion särskilt högt upp på sina listor. Synd det tycker jag eftersom det, på delad första plats med GoW var årets bästa spel.


signatur

Submission is for the weak

QRT
Medlem

Ja. GoW och Oblivion var årets bästa.

Medlem
Skrivet av Kleptomaniac:

^---Indeed... men de andra har inte satt Oblivion särskilt högt upp på sina listor. Synd det tycker jag eftersom det, på delad första plats med GoW var årets bästa spel.

Vad snackar du om? Shacknews hade den 1:a och Worthplaying 3:a. Det är väl dock ganska högt upp? Sen dom andra var mer konsol freaks än övriga.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Okami var årets bästa..


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Lite kul att PS2 is still going strong btw, 2006 var ett fint år för konsollen.. Den har ju ibland upp emot fyra titlar på tio-i-topp Game of the Year-listorna.

Okami, Final Fantasy XII, Guitar Hero II, Bully, Metal Gear Solid 3: Subsistence och Kingdom Hearts II.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

konstigt vad jag vet så har ju inte bully släppts än av rockstar eller har jag missat något ?

Medlem

Den finns på PS2.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av landy:

konstigt vad jag vet så har ju inte bully släppts än av rockstar eller har jag missat något ?

Du kanske har missat det eftersom det heter Canis Canem Edit i europa.

1
Skriv svar