Bourne Conspiracy = Ett Skämt

Medlem
Bourne Conspiracy = Ett Skämt

I skrivande stund spelar jag Robert Ludlum's Bourne Conspiracy Demo.
Spelet i sig ser häftigt och actionfyllt ut i de trailers vi fått se, men inget av det som händer i filmerna går att styra i spelet. Man trycker lite hux flux på några knappar på playstation3/xbox360 kontrollen för att vinna en fight. Sedan följer en rad kombinationer för att undvika fiendens slag eller om en sniper siktar på dig så skall du kanske snabbt trycka på X för att sedan se en sekvens när du rullar undan bakom en vägg innan skottet hinner träffa dig.

I Demot finns tre banor/missions. Det första är det vi fått se sekvenser ifrån, inne på Amerikanska Ambassaden. Det mesta är hämtat ur filmen och du skall springa fort som sjutton undan fienden och trycka på en rad kombinationer... Suck..

Andra uppdraget i demot involverar action med vapen, vapensystemet är totalt värdelöst. De är helt annorlunda standard kontroller för sikte och skjuta. Inte precis GTA IV stil. De använder sig av ett sketet cover-system.

Tredje uppdraget är biljakten i Paris, haha det är ett skämt. Grafiken på bilarnar och miljön ser ut som Half-Life Rally till HL1 eller nått. Fyrkantiga bilar och ingen direkt körkänsla och samma sak här det är få tryck kombinationer för att tex du ska hinna före ett tåg eller en bus. Så trycker du snabbt på en knapp exempelvis X så får du se en sekvens när du kör mot bussen och du kommer precis förbi och poliserna krockar med bussen.
Skall även tilläggas här att de också omvänt körkontroller jämfört med andra bilspel. Du gasar på R1 och bromsar/backar på L1. I GTA IV gasar du på R2 och bromsar på L2.

Helt värdelöst spel!!!

#blogg

Medlem
Bourne Conspiracy = Ett Skämt

Det var det jag föranade, brorsan hade mer hopp men jag kände att detta skulle bli dåligt. Speciellt efter senaste trailern som bestod till 50% av quicktime events (trycka på knapp när symbol dyker upp).

Medlem

Det är ju faktiskt ett licensspel, de har en tendens att suga..

Känns som Enter the Matrix på speed o lika fult...


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar