WoW: The Burning Crusade färdigt

Inaktiv
WoW: The Burning Crusade färdigt

Mycket Blizzard nu

Medlem

Gött, tur att man förbokat det!


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

Mycket Blizzard visst, men för lite Diablo III och SC II OCH WC 4!!!!! GRRR


signatur

Nämen!

Inaktiv

jag har inte bokat....nästan dags att göra det

diablo 3 är juh på väg...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

jag har 15st på G :>


signatur

Id give my left arm to be ambidextrous.

"....alltså att utvecklingsarbetet är avklarat och koden på väg till dvd-pressarna."

Tänk om man någon gång i detta århundrade kommer få höra desamma om Duke Nukem Forever. Gott nytt år förresten!


signatur
Medlem

Låter bra, dags att boka antar jag.

Förresten kommer dom ha med ett fjortisfilter till nya exp?


signatur
Medlem

haha nog bäst att dom gick guld med det nu om dom ska hinna pressa upp ca 7-8miljoner exemplar ..


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

tur att man bokade det föra året


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Nån som sätter nåt på att aktiverings servern för nyckeln till tBC kommer vara lite lagom överbelastad den 16e?


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Haha, halva min klass i skolan kommer skolka en månad när detta släppt!

Medlem
Skrivet av Tokjos:

Haha, halva min klass i skolan kommer skolka en månad när detta släppt!

Precis, wow har blivit för stort för sitt eget bästa.

Medlem

Säger tilla alla som ska skolka, sjukskriva sig ... dumt att göra det.. för att

1 servern kommer vara nere
2 wow sidan kommer vara nere bara ren tur om du lyckas regga dig
3 vi snackar blizzard här ni borde veta att det e problem kommande

se bara på förra patchen och nu kommer en hel expansion

ähh ska inte va någon mamma här ni gör självklart va ni vill.. har själv sjukskrivit mig någon gång så där när det ha hänt något ballt i wow,, men då har det resulterat i att man sitter och väntar på serverna ska komma up så man kan lira=)

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

Förresten kommer dom ha med ett fjortisfilter till nya exp?

He he he, det vore nått det
Aja bästa nyheten på länge.
Gott nytt år!

Medlem

Sluta spela wow för Sjuton! Sämsta spelet som finns. Jag spelade det endast tills jag dingade 60.

Spelet går ju endast ut på att skaffa bättre loot. Endgame i wow är det tråkigaste man kan göra.


signatur

Den som vet vet.

Medlem

Hoppas bara att ni springer ut å smäller några smällare nu vid 12-slaget istället för att sitta å smälla smällare i wow

Skrivet av Minai:

Hoppas bara att ni springer ut å smäller några smällare nu vid 12-slaget istället för att sitta å smälla smällare i wow

Lol det var ju typ nästan 15 år sen' man smällde raketer å smällare. Nej nu är det smällaren i glaset som gäller, nyårsgroggen vetja! Skåååååååål8)


signatur
Medlem

För det första så kommer antagligen servrarna lagga som i helsike de första dagarna.

För det andra så är inte ens Dark Portal öppen ("You are not prepared), lär säkert ta en vecka att öppna den.

För det tredje har jag två tentor samma vecka.. så det ser ljust ut för mig,

Skrivet av PheoniX_VII:

För det första så kommer antagligen servrarna lagga som i helsike de första dagarna.

För det andra så är inte ens Dark Portal öppen ("You are not prepared), lär säkert ta en vecka att öppna den.

För det tredje har jag två tentor samma vecka.. så det ser ljust ut för mig,

Jag kommer helt enkelt att "glömma" spela tills början av feb så hinner "hypen" förhoppningsvis lägga sig lite


signatur
Medlem

för att inte nämna att det lär bli lite småjobbigt med 3000 spelare i samma zon, Hellfire Penisula = Hell

Medlem
Skrivet av PheoniX_VII:

För det första så kommer antagligen servrarna lagga som i helsike de första dagarna.

För det andra så är inte ens Dark Portal öppen ("You are not prepared), lär säkert ta en vecka att öppna den.

För det tredje har jag två tentor samma vecka.. så det ser ljust ut för mig,

Portalerna är visst öppna, blizzard har själv sagt att de är öppna från början.

Medlem

Så jävla sjukt att ni skolkar från skolan för att spela WoW, ett jävla spel. Fattar inte det. Det ska inte ens behöva förekomma en gång. Skolka för att man ska spela?? Skolka ska man aldrig. Isånafall för klassiska saker såsom något prov man inte pluggat till. Jag har aldrig skolkat. Vilken sjuk värld man lever i.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Citat:

Så jävla sjukt att ni skolkar från skolan för att spela WoW, ett jävla spel. Fattar inte det. Det ska inte ens behöva förekomma en gång. Skolka för att man ska spela?? Skolka ska man aldrig. Isånafall för klassiska saker såsom något prov man inte pluggat till. Jag har aldrig skolkat. Vilken sjuk värld man lever i.

Bah, tycker snarare det är sjukt vilka krav vissa verkar ha på sig själva och vilka krav omgivningen(föräldrar/skola) osv kan ställa. Tror världen skulle vara ett betydligt bättre och mer glädjerikt ställe med mer avslappande människor och mindre krav.

PS: ditt namn fuckar upp när man ska quota dig...

Angående expansionen så tror jag det kommer bli ett helvete att göra quests.. Usch. Men ser fram emot nya instanser, flying mounts osv.. Nån som vet om dessa flying mounts kommer fungera i hela den nya världen eller bara på något ställe där?


signatur
Medlem

Okej, men skolka för att spela ett spel är sjukt och konstigt.

Vad är det för nytt med uppdragen då? hämta 8 träpinnar och sen döda 15 ormar?
Raida lite, döda lite, skaffa bättre saker och sen skaffa bättre saker? en enda stor cirkel.

Det ända som kan vara riktigt nytt är väl flygande "mounts" men dom kommer bara kunna användas i Outland så det är inget direkt att hurra för. 2 nya lag som har bara annorlunda skills och start ställen och lite nya "racial traits". Blood elves har onda träd och flygande ålar som fiender i startområdet och Draenei har säkert nå oxar och förrädiska människor och gråa och döda undead fiender på sitt område?
Inte så revolutionerande med expansionen. Samma saker fast i lite fler mängder och "detaljer" såsom Jewelcrafting.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Jag tycker vare sig det är sjukt eller konstigt att man helt enkelt gör vad man tycker är kul.

Ja spelet är en enda stor cirkel, fixa nya grejer för att kunna ta sig till svårare instanser och kunna göra bättre ifrån sig i PvP.. Men jag tycker det är kul, och 7 miljoner andra också Grejen är att man måste spela i ett kul gille, med roliga människor.. har roligt ihop över teamspeak när man raidar osv.. WoW är ett socialt spel..


signatur
Medlem

Alla mmorpg är samma sak, spela för att bli bättre. Men att skolka eller sjukskriva sig är ifs lite extremt. Har gjort det en gång, när jag campade Jboots i Najena, gamla EQ tiden. Men kostade mig mera en de jbootsen va värda

Medlem

Mmorpg handlar om at interagera med andra människor. Det är det som är det roligaste, att sedan inget mmorpg som hittills blivit släppt inte är ett perfekt spel är sekundärt. Själv är jag ett fan av Warcraft och gillar känslan att vara en figur i den världen. Och det för mig till den punkt att vi som är rollspelare har ytterligare en sak att syssla med.

Fast jag måste säga att jag håller med att man ska passa sig att skolka för mycket. Eftersom skolan går ut på att få några bokstäver på ett papper i slutet och inte hur mycket man lär sog så är det viktigt att följa reglerna.

Medlem
Skrivet av MKultra:

Jag tycker vare sig det är sjukt eller konstigt att man helt enkelt gör vad man tycker är kul.

Ja spelet är en enda stor cirkel, fixa nya grejer för att kunna ta sig till svårare instanser och kunna göra bättre ifrån sig i PvP.. Men jag tycker det är kul, och 7 miljoner andra också Grejen är att man måste spela i ett kul gille, med roliga människor.. har roligt ihop över teamspeak när man raidar osv.. WoW är ett socialt spel..

12
Skriv svar