Blizzard firar tioåriga Diablo

Robot
Medlem

Grattis världens bästa spel :heart:


signatur

AYY LMAO

Medlem

Battlenet är rätt svårt att slå endå. Och ja Diablo var fantastiskt bra kommer ihåg hur jag spelade demot tillsammans med min bror och i princip så fort vi kunde gick vi och köpte hela. Spelade dock inte s mycket på battlenet på den tiden, men kommer ihåg hur folk blev kallade PK's och hur folk startade PKK guilds osv. (PK = Player killer, PKK = Player killer killers). Dock var ju problemet att gubbarna fortfarande på den tiden låg på den egna datorn och var väldigt lätta at fuska på.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Världens bästa spel med världens bästa musik. Säg nått spel som har bättre stämningsmusik så ska jag köpa det och slå det i ditt huvud.

Medlem

Grattis!


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

detta spel har ful grafik, arrgh... mina ögon :\
Gillar inte stategi heller för den delen.

tacka vet jag Crysis och "Toy shop ATI demo"


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

Man kan ju bara älska diablo.

Medlem
Skrivet av Laxen:

detta spel har ful grafik, arrgh... mina ögon :\
Gillar inte stategi heller för den delen.

tacka vet jag Crysis och "Toy shop ATI demo"

Finns diablo som strategi???


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Åhhh Diablo. Underbart spel. Kom ihåg när man spela det som fan på Battle.net. Vilka minnen

Medlem

Tjaa, vet inte jag... Men till maj ser det ut som stategi, du vet sådär lite uppefrån


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Det märks att du bryr dig mycket om grafiken Laxen, vilket är lite ledsamnt, för diablo har aldrig varit överdrivet nex gen graphics. D2 e snyggt tycker jag och d1 e snyggt för sin fina art concept .... Och spelet i sig med combinationen av musiken och "BUTCHER" nere i källaren e priceless


signatur

Nämen!

Medlem

Musiken i introt(menyn) är verkligen fantastisk.... Detta är nog det enda spel som haft en så fängslande musik att jag satt å stirrade på menyn bara för att lyssna å njuta. "Town" musiken är också outstanding!!!

Diablo 1 ger nästan mer nostalgi-kårar är C64:an tror jag.

Medlem
Skrivet av Birchoff:

Världens bästa spel med världens bästa musik. Säg nått spel som har bättre stämningsmusik så ska jag köpa det och slå det i ditt huvud.

Då får du gärna gå till affären för att införskaffa Dungeon Siege och Morrowind.

Diablo, bäst musik ... hahaha jojo visst, kul .

Men de var kul spel.

Skrivet av Laxen:

Tjaa, vet inte jag... Men till maj ser det ut som stategi, du vet sådär lite uppefrån

Fick läsa mening ett par gånger, fattade aldrig vad det var som skulle komma i maj, men aja .

Medlem

maj/mej/mig, same shit diffrent style. Btw, så gillar jag en del spel fast dom inte har snygg graffe, Dubbelmoral till Macintish till exempel

Och Prince of persia 2 till macen, prislöst...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

Någon mer som var med i betan? Det var stort för en geek att få vara bland de första att testa battle.net och sen få stå med i "the ring of 1000"-listan på cd:n.

Medlem
Skrivet av Laxen:

detta spel har ful grafik, arrgh... mina ögon :\
Gillar inte stategi heller för den delen.

tacka vet jag Crysis och "Toy shop ATI demo"

okeeej,,

Medlem

Diablo 1 gillade jag, 2an gillade jag inte alls.

Inaktiv

Om du markerar det tomma utrymmet ovanför de två första bilderna står det:

No secret cow level. Really.

Medlem

Grattis Diablo!!!


signatur

Meep!

Medlem

worst game ever!

Medlem
Skrivet av Pooslice:

Diablo 1 gillade jag, 2an gillade jag inte alls.

Word.

Medlem
Skrivet av p0yac:

Musiken i introt(menyn) är verkligen fantastisk.... Detta är nog det enda spel som haft en så fängslande musik att jag satt å stirrade på menyn bara för att lyssna å njuta.

Baldurs Gate II hade också så bra menymusik

Inaktiv

Lira bara demot... fan tog år att ladda första nivån. Det fick mig att inse KÖP NY DATOR! B.net <3 fan undra hur många som har spelat där... nästan 3 x större än vad WOW har kusligt

Dibbe 2 och SC blev telias kossor, fan va dyrt det blev "förlåt mamma"

Medlem

:heart: Diablo :heart:

Medlem

d1 var skoj i sp mp var infekterad av fuskare tyvärr så där testade jag bara par ggr sen blev man så irriterad så jag sluta.

d2 kändes inte speciellt roligt så det körde jag inte ens igenom


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Redaktör
Skrivet av Birchoff:

Världens bästa spel med världens bästa musik. Säg nått spel som har bättre stämningsmusik så ska jag köpa det och slå det i ditt huvud.

Jag sätter på mig hjälmen och nämner #ToCA Race Driver. "Search and destroy" av Iggy & The Stooges - Bästa. Låtjäveln. Ever! Läs varför.


signatur
Medlem

Grattis!


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem
Skrivet av Fobmyxeer:

Någon mer som var med i betan? Det var stort för en geek att få vara bland de första att testa battle.net och sen få stå med i "the ring of 1000"-listan på cd:n.

Är nog stort när man inte har förlorat oskulden.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem

GRATTIS! TOP3 genom tiderna!

hade ju varit perfekt om 3:an släppt nu snart osså....


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

D1 var kung på sin tid, synd bara att folk fuskade sig blå i det.
D2 va inte bra, samma spel i nyförpackning.

12
Skriv svar