Söldner 2 annonserat

Robot
Medlem
Söldner 2 annonserat

söldner.. ack såna förhoppningar man hade, ack sicken flopp... kommer inte att göra samma misstag gällande söldner 2 dock

Medlem

Förhoppningsvis gör inte _dom_ samma misstag med den här versionen. Hade möjlighet att bli bra, men dom klantade sig rejält :/

Inaktiv

Man kunde iallafall modifiera sin gubbe (ytligt).


signatur
Medlem

Hmm undra om de har ide torka där borta hos JoWood?


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Armed Assault vs Söldner 2 showdown

Inaktiv

Ja för ettan var ju så jävla bra!


signatur

War never changes.

Medlem

Hjalmarssons recension av ettan på PC gamer var helt underbar.

Medlem

Man kan hoppas att dom gör ett spel som funkar nu. Men dom flesta spel fån JoWood brukar inte göra det. Det är bara att kolla på Gothic 3.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Tja, istället för spekulera så tänker jag vänta och se vad det blir av spelet. Vem vet, det kan bli en överraskning (eller årets skratt)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Minns hur mycket jag och min vän längtade efter Söldner... Vi gick och snackade om det hela dagen. Sedan kom det... Fy f*n säger jag bara...
Och de ska försöka göra en uppföljare? Om tvåan följer det vanliga syndromet, uppföljare blir alltid sämre än ettan, så undrar jag hur de kommer överleva.

Medlem

Skumt att JoWood försöker med en uppföljare, spelet kommer redan vara dömt att bli skit av många pga hur dåligt första spelet var.
Hade nog varit bättre med nytt namn på spelet :>

Inaktiv

Sålde de tillräckligt för att få råd att utveckla ett till spel, eller har de hittat en Uwe Boll-clause?

Medlem

Om de nu har fått pengar till att utveckla ett nytt spel så hoppas jag att de lägger lite på en avlönad kvalitetsansvarig...

Söldner hade, med sina annorlunda och bra idéer, kunnat bli riktigt stort.

Medlem

Gillade spelstilen i ettan.. Lite buggigt, men kul multiplayer.

1
Skriv svar