Demopatch till Armed Assault

Robot
Medlem
Demopatch till Armed Assault

Jag kunde inte ens starta demot fick såndär "skicka felrapport till m$" error

Medlem

Som jag sade tidigare? Vilket sk@t spel!! Fullversionen är inte bättre, lika buggig och värdelös.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

haha whiner .. Då snackar du den tjeckiska versionen isf jag skiter i den efter som man köper EU versionen när den kommer nästa år.

Inaktiv

Ska Installera AA-demon nu :D. Hoppas att det inte är så dåligt som alla påstår


signatur

War never changes.

Medlem

Ska testa det med det nya grafikortet och se hur det är med det..

Medlem

hm.. "Det här programmet kunde inte startas eftersom IFC22.dll inte kunde hittas." :S

Medlem
Skrivet av Lerner:

hm.. "Det här programmet kunde inte startas eftersom IFC22.dll inte kunde hittas." :S

Det där skiten får jag också...

Inaktiv
Skrivet av Hellpower:
Skrivet av Lerner:

hm.. "Det här programmet kunde inte startas eftersom IFC22.dll inte kunde hittas." :S

Det där skiten får jag också...

Har ni testat att lägga .exe-filen i ArmA-katalogen?

Medlem

ArmA var en besvikelse.

Buggar som gör att man inte kan gå upp på vissa kanter/över vissa "hinder" som är mer än 5 cm höga. Helikoptrar som beteer sig som löv med gigantiska motorer på (kom igen, vilken jävla helikopter kan flyga på 100 meters höjd, uppochner i utdragna perioder? En helikopter som flyger inverted, även känd som krashlandning).

Då har vi inte ens börjat prata om ljuden. Det fantastiska arbetet som lagts ner på ljuden i OPF, var är den? Det skiner med sin frånvaro. Nu får vi taskigt samplade ljud som man t.o.m. tvekar över att det reflekterar rätt källa.

Visst är det snyggt men det är ungefär lika optimerat som en cykel med stenbumlingar till hjul. Klarar inte av att utnyttja dual core på ett vettigt sätt bara för att nämna något. Det är slutet på 2006. Dual core är framtiden, se till att stödja dagens teknik.

Östeuropeiska fullversionen är släppt och om man ska ta och titta på tippen på isberget så innehåller de bl.a. ovanstående. Demot för "oss andra" är släppt och i.o.m. det visade Bohemia att de inte planerar att göra några ändringar med undantag för översättningar till resten av världen.

Alla satt och förväntade sig ett lika välgjort spel som OPF, Bohemia hade stor press på sig och de misslyckades.

Mellanare


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

Jag håller med om att ArmA inte var lika slipat som man förväntat sig. OFP var också mycket buggigt i början (dock "kändes" det bättre redan från början), men poängen är att det tog också något år innan det var ordentligt spelbart.

Men nu skall ju det mesta av innehållet från vanilla-OFP portas i en officiellt välsignad mod, och med tanke på den gigantiska modcommunityn, och att BI är väldigt lyhörda när det gäller fansens synpunkter, så kommer nog även ArmA komma kunna bli riktigt njutbart om man bara ger det lite tid att "mogna".

Om vi tar de förskräckliga helikoptrarna t.ex.: Så fort folk (med all rätt) började klaga så satte BI igång med en förbättring av flygsystemet, och bara efter ett par dagar kom det en patch. Visserligen blev det inte mycket bättre, men det visar hur stort inflytande communityn har över spelets utformning.
Faktum är ju att spelet egentligen (precis som OFP) är en stor militär-sandlåda, och det är ju de som skall skapa innehållet (communityn) som sätter villkoren.

1
Skriv svar