Körkort!

Medlem
Körkort!

Nu får ni allt passa er på vägarna, för nu har jag körkort! Glad som en idiot är jag och ska strax ut på min första egna runda! Ska bli intressant och kommer troligtvis kännas en gnutta kriminellt

Vi ses i nästa bilkrasch!

#blogg

Medlem
Körkort!

Lär dig köra i GTA IV, för det är precis så jag har kört i 7 år och jag har ju kvar mitt kort, eller hur!

Medlem
Skrivet av d-aniel:

Lär dig köra i GTA IV, för det är precis så jag har kört i 7 år och jag har ju kvar mitt kort, eller hur!

Hade velat köra i GTA IV, men det måste komma till PC först

Jag var med om något smått obehagligt för en halvtimme sedan. Jag hade lånat min brors Honda Civic Type R och låg i rätt bra hastighet på en 90-väg. När jag kommer upp vid ett backkrön så ser jag en vit bil ca. 400m längre fram, frågar en polare jämte mig lite snabbt "är det där snuten?"
Han svarar "ja!" och jag börjar sakta ner ganska rejält och ju närmare jag kommer bilen desto mer förstår jag att det verkligen är en snut, men som tur är märkte dem inte det och jag hann komma ner i 90 relativt snabbt, men det måste varit ganska nära. Jag tänker inte säga vilken hastighet jag låg i från början

Lite tråkigt om man skulle bli av med kortet samma dag som man fått det, men nu har jag iallafall lärt mig en läxa.

1
Skriv svar