SSX Blur på nya skärmdumpar

Robot
Medlem
SSX Blur på nya skärmdumpar

Blir nästan sur när jag ser bilderna, varför måste de göra SSX till något sockersött. Nä tacka SSX 3. Kan iofs fortfarande vara roligt men det är första reaktionen.

Inaktiv

Är det inte tillräckligt 3XXXTR3M H4RDCOR3 2 DA BONE? Känner du att din enorma penis, stenhårda muskler och exxxtrema attityd inte kan identifiera med skärmdumparna?

edit: Hoppas att Hello Kitty går att låsa upp

Inaktiv

Blir köp, om de sätter huvudelementen i spelet. Har alltid gillat SSX-serien.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Inaktiv

SSX serien har jag alltid gillat, de har alltid varit hög klass på deras spel. Personerna på screensen ser dock lite miffade ut :S

Inaktiv

Tycker fortfarande att ssx tricky är bäst

Medlem

Fortfarande, efter att vadå, sett skärmdumparna? Roligt vore det ju annars.

Längtar till detta spel, hoppas kontrollerna är bra.

Medlem
Skrivet av dosman:

Är det inte tillräckligt 3XXXTR3M H4RDCOR3 2 DA BONE? Känner du att din enorma penis, stenhårda muskler och exxxtrema attityd inte kan identifiera med skärmdumparna?

edit: Hoppas att Hello Kitty går att låsa upp

Haha, jo de går säkert indentifiera sig me de små sötsakerna med, men hade gärna sett lite mer naturtrogen stil.

Stenhårda muskler och exxxtrema attityd är nog inte jag direkt, är mer tillbakalutad spinkig sak som sitter o gosar med Mario

Inaktiv

är spelet från '97 eller?

supreme snowboarding är ju snyggare...känslan är säkert bättre också

Medlem
Skrivet av Jinx:

är spelet från '97 eller?

supreme snowboarding är ju snyggare...känslan är säkert bättre också

Instämmer helt, är de inte meningen saker ska bli bättre me nya grejjer? De där såg ju förjävligt ut..

Inaktiv
Skrivet av Bulan:
Skrivet av Jinx:

är spelet från '97 eller?

supreme snowboarding är ju snyggare...känslan är säkert bättre också

Instämmer helt, är de inte meningen saker ska bli bättre me nya grejjer? De där såg ju förjävligt ut..

ahaaa, svaret fanns framför näsan på oss hela tiden...spelet är till wii

Medlem

saxat från wikipedia:
SSX är en serie snowboardspel av extremsport-typ, utvecklat av EA Sports BIG. Spelens innerhåll är väldigt orealistiskt, till exempel då åkarna lossar på snowboardskydden i luften och rullar brädan runt sig. Pågrund av sin stora detaljrikedom av karaktärer, banor och överraskningar har dem blivit väldigt populära och har idag en stor skara fans världen över.

Inte undra på att jag fick kolla upp det... sist jag spelade ett snow-spel var på min 386:a... bla, bla wintergames. *ryser av obehag*


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

1
Skriv svar