Goldeneye Source-beta släppt

Robot
Medlem
Goldeneye Source-beta släppt

O.O

I R TEH HAPPY PANDA!!1


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem
Medlem

Skriv när ni hunnit prova det vettja så får man se om det blir en nedladdning.

Medlem

? Jag har minnsan haft beta på Goldeneye i månader. Detta måste vara en ny version

Medlem

Det är gammalt

Medlem

Så stod det på deras sida åtminstone...men det kanske var för den fulla dom hade tänkt sig det datumet?

"Estimated Release Data and Time: Dec. 25 2006 - 2PM PST (10PM GMT, 5PM EST)"

edit:
Stod så längre upp också..så det kanske är den fulla som släpps inom det snaraste?

"So you guys are ending up with a better release and only a days delay from our ESTIMATE! "

eller nej...längst upp stod det "And it's off..."..och det måste skrivits efter den 25:e .. så gammal kan den inte vara.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Är detta en SP-mod eller strictly MP?

Vill dra mig till minnes att jag spelade någon iteration av GE-på-HL-motor för flera år sedan... Kanske samma modteam som ligger bakom detta.

Redaktör

Det släpptes en alfa-version för nån månad sen. Möjligt att detta är första betan (är inte insatt).


signatur
Inaktiv

tankade ner det och skulle installera när jag kom på att jag nyss omformaterat datorn och varken steam eller hl2 var installerat, snackat om 'doh! :SS

Medlem

coolt


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Vill inte starta, behöver man något annat än HL2 eller ?


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

SDK Source tankade jag ner, då fungerade det.. Det suger dock rejält med slang så skippa alla nedladdningar (Hidden:Source är roligare och lite annorlunda)..


signatur
Inaktiv

Steam säger till att du måste installera SDK Source för att kunna köra det

P.S Old School!

Medlem

Gött, detta måste testas.


signatur

Kvalitetskontrollant på Fyffes bananer

Medlem

Man kan inte vara lika förlåtande inför spelets brister i dagsläget, som man var för drygt 10 år sedan. Detta är tyvärr inget vidare spel.

Medlem
Skrivet av asker:

Man kan inte vara lika förlåtande inför spelets brister i dagsläget, som man var för drygt 10 år sedan. Detta är tyvärr inget vidare spel.

Klart man kan.
Det är ju gratis! Gratis är gott


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem
Skrivet av HYBRiS:
Skrivet av asker:

Man kan inte vara lika förlåtande inför spelets brister i dagsläget, som man var för drygt 10 år sedan. Detta är tyvärr inget vidare spel.

Klart man kan.
Det är ju gratis! Gratis är gott

Ja precis, om man är lodare!


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem

Åååååh, nostaligi tripp! Grymt välgjord mod. Om jag får säga det själv så är det nog den bästa re-makern jag nånsin sett! Underbart lir!

Medlem

Näe.. spelade golden eye så fruktansvärt mycket på N64 så nu spyr jag av bara tanken att spela det mer.

Medlem
Medlem

Mm håller med, riktigt kul, spelade Goldeneye på N64 när det begav sig, inte super bra men helt okej för att slå ihjäl några timmar.
Modden var riktigt bra, vissa banor inbjuder till massslakt och oftast är det beväpnade mot obeväpnade som gäller.
Golden gun behövs knappast, man dör nästan lite för lätt.

Edit: varför hamnar jag alltid på sidan 2


signatur

How can we win when fools can be kings?

Inaktiv

Helt ok mod, men alla servers som jag joinar slutar eller fryser efter 5-10mins spelande(samma för en kompis). Vet någon vad som kan göras för att frysandet ska sluta?

Medlem

Finns det singelplayer?

Medlem

Jag är helt till mig! Bättre och mer välgjord mod får man leta efter! Man får tillbaka alla känslorna som man hade för snart 10 år sedan när man spelade detta mästerverk. Det är lite buggit å så men snälla nån, det är förlåtet. Jag ser fram emot framtida uppdateringar av Source: Golden Eye. Fler banor, fler vapen och fler alternativ när man skapar en server ska bli kul! Jag VET att Source: Golden Eye kommer bli nästa stora "lan-spel" så fort de fixat till alla buggar. Jag är hänförd och för mig är detta det enda spel jag behöver på ett bra tag. För övrigt behöver inte jag ha HL2 installerat, utan har bara source. Får 9/10 i betyg av mig!


signatur

AMD Athlon 64 3500+ | 1024 GB ram 400mhz | Geforce 7800 GS 440/1550Mhz |

Medlem

Jag vill inte starta ett krig eller så men Perfect Dark var ju på många sätt ett bättre spel än Goldeneye (konstigt vore väl annars uppfäljare BRUKAR ju bli bättre). Testade alphan av denna GE-mod för ett bra tag sen, buggigt som bara den men man såg potentialen (eller var det nostalgin som spelade en ett spratt) ska nog ladda hem betan och testa också. Men anledningen till att jag nämnde Perfect Dark är för att en PD-mod håller på att skapas (som vissa av er kanske vet) och de har de senaste dagarna släppt ett filmklipp per dag för att visa upp de banor som kommer att vara med i den första betan. Det ser minst sagt lovande ut...

http://www.pdark-mod.com/?page=index&s_lang=

Medlem
Skrivet av quilling:

Finns det singelplayer?

Nope, avinstallerade det direkt.

Medlem

Men va måste man ha nån jävla SDK grej som tar 8 gig?

Kan man inte skita i den och lira ändå?

Medlem

Var inget vidare. Kändes som vilken simpel mod till HL2 som helst.
Men det är ju en beta, kan ju hinna bli bättre. Men för tillfället känns den ointressant.

Inaktiv

Man får ju "connection problem" varenda 1 minut. zzzzzz.

12
Skriv svar