Snart är det över!

Medlem
Snart är det över!

Filminspelningen är snart slut bara några få scener kvar som skall göras sen så skall allt fixas ihop editeras och Effecter skall slängas över hela filmen. Har varit rätt kul att se hur en filminspelning kan gå till eller ja, det går nog inte till på det viset vi har filmat på men iaf det var kul!

Filmen är väldigt lågbudget tror vi har slängt iväg ca 600-700kr eller något sådant på filmen om man tänker på saker som vi använder i den iaf. Fast det är inte budgeten som gör filmen, Finns många skitfilmer som slänger iväg miljoner på sina filmer och blir dåliga. Så om våran film är dålig ifrån start så är det endå en bra grej... Eller?

Har varit lite segt på spelfronten då jag inte direkt har haft någon fantasi när solen har varit framme och cykeln stått ute. Det är sommar o sol och havet i en fiol, eller hur det nu gick. Aja kommer att uppdatera bloggen lite mer under dom närmaste dagarna då jag kommer att vara bandagerad och gå omkring i tofflor.. Awesome!

[ia=3103 jag på inspelningen men jag ser inte ut så i filmen]

#blogg

Skägg.
10 Chambers
Snart är det över!

Vad är det för film ni spelar in?


signatur
Medlem

Det är en Zombie-action-Komedi tror jag att man kan säga.. Inte så seriöst men vi försöker så gott det går.

Skägg.
10 Chambers

Låter riktigt coolt

Tänkte på din bild. känner di till taggarna fleft och fright? Vänster- och högerjusterar bilder. Exempel:

[fright][ia=1234 bildtext][/fright]


signatur
Medlem

Hmm nej, det där var intressant, får man testa senare och se vad man kan göra

1
Skriv svar