Warren Spector intervjuad

Robot
Medlem
Warren Spector intervjuad

Snälla ge mig ett Deus Ex 3.

Medlem

Frågan är ju om man vill ha det efter att inte ha vågat köra igång 2:an när man läst recensenters (inte minst chefens) ljumna betyg.


signatur
Medlem

jo för helvete..2:an sög men det är bara att köra igen!
med nya kodare då..

Medlem

Mr. Warren "all games should be open ended no matter how much they suck" Spector...

eller Mr. Warren "I was responsible for the largest flop ever on the PC-platform" Spector...

Nej, jag har inte mkt till övers för honom...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Trots att han satte spiken i kistan för Deus Ex-serien kan man inte annat än hysa respekt för mannen; En av hjärnorna bakom världens bästa spel, det första Deus Ex-spelet.

Medlem

Warren var faktiskt inte så involverad i Deus Ex 2 som i ettan utan gav det största jobbet till Harvey Smith, som hade jobbet som lead level designer för Deus Ex 1.

Warren har några gånger påpekat att det togs beslut som han aldrig själv skulle ha tagit.

Vila i frid
Skrivet av simulacra:

Mr. Warren "all games should be open ended no matter how much they suck" Spector...

eller Mr. Warren "I was responsible for the largest flop ever on the PC-platform" Spector...

Nej, jag har inte mkt till övers för honom...

Värt ett citat för sanning.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem
Skrivet av the_maxx:
Skrivet av simulacra:

Mr. Warren "all games should be open ended no matter how much they suck" Spector...

eller Mr. Warren "I was responsible for the largest flop ever on the PC-platform" Spector...

Nej, jag har inte mkt till övers för honom...

Värt ett citat för sanning.

Förutom att de inte är sanna..

Medlem

Warren Spector =Gud


signatur

Submission is for the weak

Inaktiv

gratis wii reklam.... WIIIIII

Medlem

smurf


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

1
Skriv svar