Madden NFL storsäljare i USA

Robot
Inaktiv
Madden NFL storsäljare i USA

Trevligt, det är rackarns roligt iallafall.

Medlem

Madden NFL, vad är det ?


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Amerikanarna är så lättlurade...


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

För er som gillar Amerikansk fotboll (Som jag) kan jag starkt rekommendera ESPN NFL 2K5. Grymt mycket bättre än Madden 07. Man behöver dock ladda hem uppdaterade rosters, men sedan är det mycket mycket bättre, både grafiskt och spelmässigt.

Medlem

Amerikansk fotboll FTW.
Själv spelat det, och har planerat på att ta upp det snart igen...

Stör mig som fan dock på att EA mjölkar ur sin Madden-serie.
Är trofast Madden NFL-köpare, men det har gått för långt nu.
Som Carolus Rex säger, det finns bättre spel nu, men eftersom EA har lagt beslag på ensamrätten till NFL-licensen, så finns det ingen som kan konkurrera.


signatur
Medlem

hoppas spelet är roligare än vad det är att titta på.
det änder nått i 10sec, sen händer inget i 5min, sen börjar det om


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:

hoppas spelet är roligare än vad det är att titta på.
det änder nått i 10sec, sen händer inget i 5min, sen börjar det om

Vanlig förkommande åsikt hos de som inte förstår sporten. Nödvändigtvis behöver det inte gälla dig, men ofta säger de som inte kan taktiken och reglerna detta.

För övrig är max får det gå max 45 sekunder mellan varje spelsekvens.

Inaktiv

Precis som Carolus Rex säger så är amerikansk fotboll garanterat tråkigt om man inte kan reglerna. Och de är väldigt vanligt att folk som inte har någon aning om reglerna eller spelet överhuvudtaget föredrar rugby, bara för att dom kör utan skydd där, dom kan inte ens ha sett en rugbymatch, för dom tror säkert att de är samma spel i fotboll som i rugby, men det är de definitivt inte. Det är som att säga att innebandy är lika tufft som hockey, för dom använder inga skydd (förutom målvakterna då)

Och att Madden säljer bra i USA är inte förvånande heller, är man intresserad av sport så är de ett måste att äga Madden om man har en konsol eller dator.


signatur

DNF is still not finished -- but it's almost done, says Scott Miller

Medlem

Ja, det har jag aldrig förstått mig på...
En människa kan aldrig ha sett varken en rugby eller am. fotbolls-match, men de är fan i mig bombsäkra på att rugby är "tuffare" och "roligare"...


signatur
Inaktiv
Skrivet av IceMan:

hoppas spelet är roligare än vad det är att titta på.
det änder nått i 10sec, sen händer inget i 5min, sen börjar det om

själv har jag spelat AM fotboll i 2 år iceman ........... kortfattat 2 lag ena är offense andra deffense. Offense ska ta bollen till deras end zone. Def ska stoppa de varje spela så står de tsmans och snackar tactic 45 sek sen måste man köra igång. Bollen går till QB`n han som bestämmer alla spel sen ska man komma så långt så möjligt när han som har bollen ligger ner så är det spelet över osv.......... det är kortfattat sen finns det lite annat också

1
Skriv svar