Crysis avbildat, nya djungelbilder hos FZ

Robot
Crysis avbildat, nya djungelbilder hos FZ
Medlem
Crysis avbildat, nya djungelbilder hos FZ

ojojoj ser ju riktigt snyggt ut tyvärr behöver man ju en helt ny dator för skiten
Ser bara ut som första bilden är ingame dock.

Medlem

nice


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Inaktiv

störande att dem ALDRIG har AA på bilderna:S:S

Inaktiv

Blöh... Vill ha ordentliga ingame bilder... Tyvärr har inte så många sådana släppts.

Inaktiv

Det som är mest imponerande med Crysis är den "volym" som de lyckats få in i det atmosfäriska ljuset. Det är inte längre helt rent vilket CG-ljus brukar ha utan atmosfären ser ut att ha någon form av fukt i sig.

Medlem
Skrivet av Alcr:

Blöh... Vill ha ordentliga ingame bilder... Tyvärr har inte så många sådana släppts.

Jo, dessa te.x.. + även filmer, en "fly trough" bl.a..


signatur
Medlem

kommer attbli sååååå najjs

Medlem

dom 3 bilderna var då inget speciellt.

Medlem

bilderna med snö ser ut som concept art


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Grottroffe:

Det som är mest imponerande med Crysis är den "volym" som de lyckats få in i det atmosfäriska ljuset.

Naj, det mest imponerande är vilka spekulationer deras spel givit upphov till på nätet och när det ska släppas och kraven på dator spekulationerna tar aldrig slut!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv
Skrivet av MKultra:
Skrivet av Alcr:

Blöh... Vill ha ordentliga ingame bilder... Tyvärr har inte så många sådana släppts.

Jo, dessa te.x.. + även filmer, en "fly trough" bl.a..

Det är väll endå inte ORDENTLIGA ingame bilder...? Tycker dessa mest är tagna i motorn å inte i spelet...

Medlem

Ljuvligt


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

kommer det ha 0 spelkänsla som tidigare far cry spelen och enbart grafikporr?


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem
Skrivet av melachi:

kommer det ha 0 spelkänsla som tidigare far cry spelen och enbart grafikporr?

Jo så känner jag med, kan ju hoppas på bra skit för en gångs skull

Medlem
Skrivet av melachi:

kommer det ha 0 spelkänsla som tidigare far cry spelen och enbart grafikporr?

Jag tyckte inte det var något fel på Farcry's spelkänsla. Tror det är en smaksak.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Har inte kollat på några Crysisnyheter på ett tag nu och nästan glömt bort teh sexiness. Jääälar vad snyggt!
Angående FC. Visst är det en smaksak och jag gillade det väldigt mycket i.a.f.

Inaktiv
Skrivet av Alcr:

Det är väll endå inte ORDENTLIGA ingame bilder...? Tycker dessa mest är tagna i motorn å inte i spelet...

VAD FAN ÄR SKILLNADEN MOTORN ÄR JU SPELET!!!

jeez, ge upp och erkänn att du vill att det ska se fult ut.

Medlem

kan väl ha haft med att det inte flöt på som smort men farcry föll inte mig i smaken hoppas detta blir kul dock.

Medlem

FarCry had varit SÅ jävla bra om det varit ännu mera fritt, lite åt STALKER hållet. Mer olinjärt dvs. Hade varit fett med dess natt/dag cykler osv och miljöerna i sig är ju kanon. Är inte mycket för linjära shooters och förstår inte varför genren aldrig utvecklas i den riktning som jag vill bakåtsträvande devs och även spelare verkar det som...


signatur
Medlem

MKultra: Vilket Far Cry har du spelat. Inte är det PC versionen i.a.f. Och hur kan du prata om stalker när spelet inte ens är släppt.. eller har jag missat något?

Medlem

ostmjuk hamster: Jag behöver inte ha spelat Stalker för att veta att spelet inte är en linjär shooter så som farcry (om nu inte de som gör spelet ljuger totalt om friheten i Stalker såklart, men det tror jag inte). Men skitsamma vilket spel egentligen, vad jag menar är en icke-linjär shooter helt enkelt där man kan välja uppdragen och uppdragsgivare helt enkelt. Tycker som sagt att miljöerna / "level designen" är underbar i Farcry, så ett sånt spel är min dröm..

I det Farcry jag har spelat (till PC) så kan man inte det. Dag och natt bestäms av "banan" man är på. Men jag vill gärna spela det Farcry du verkar ha spelat om du menar att det är exakt så som jag vill ha det! länk tack!


signatur
Medlem

Ni som tror att ubergrafik och spelkänsla inte kan co-existera behöver antingen uppgradera datorn eller lära er tweaka spelen lite...

Angående spelkänslan i FC så tyckte jag att pc-versionen var riktigt skön att spela (fordonskontrollerna lämnade en del att önska) men till 360'n var det rena katastrofen. USCH!


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Jag tyckte fordonen var rätt sköna i Farcry-pc faktiskt

Och yes, ubergrafik och spelkänsla KAN co-existera.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

MKultra Far Cry är inte linjärt...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av Laxen:

MKultra Far Cry är inte linjärt...

Bullcrap. Det enda som kan sägas är mindre linjärt än te.x HL eller Doom är väl att banorna är väldigt öppna. Men handlingen och uppdragen är fullständigt linjära. Man kan inte välja uppdragsgivare eller om man ska vara god eller ond. osv osv.


signatur
Medlem

Får börja spara ihop till en superdatorn när Crysis och UT2007 kommer ut. Man får ju en orgasm av att bara tänka på dom båda spelen samtidigt. GGGAAAHHH!!!

Medlem

Det var ju fint, men väldigt tråkigt på samma gång... för att köra ned så mycket tid i grafik utan någon intressant design verkar bortkastat.


signatur

LotRO - Miryalin, lore-master på Laurelin-EU

Medlem
Skrivet av MCMXCIX:

Det var ju fint, men väldigt tråkigt på samma gång... för att köra ned så mycket tid i grafik utan någon intressant design verkar bortkastat.

Inte direkt, dom kan sälja spelmotorn sen också.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Ni som tror att ubergrafik och spelkänsla inte kan co-existera behöver antingen uppgradera datorn eller lära er tweaka spelen lite...

Angående spelkänslan i FC så tyckte jag att pc-versionen var riktigt skön att spela (fordonskontrollerna lämnade en del att önska) men till 360'n var det rena katastrofen. USCH!

ni som tror att jag tror att ubergrafik och spelkänsla inte kan co-existera bör läsa om vad jag skrivit.

gears of war - spelkänsla
far cry - sjukt stelt...


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

1
Skriv svar