S.T.A.L.K.E.R. förgluttat

Robot
Medlem
S.T.A.L.K.E.R. förgluttat

Ser riktigt bra ut faktiskt!

Medlem

Synd att spelet kommer floppa.

Medlem

Roligt att spelet kommer sälja mer än Super Mario Bros. Titta, jag kan också dra fram påståenden ur tomma intet.

Medlem
Skrivet av Salta:

Synd att spelet kommer floppa.

...vilket du grundar på ?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

mmm det såg riktigt sjysst ut. Kan nog bli kul!

Inaktiv

Ser ifram emot att sätter tänderna i detta spel.


signatur

Bättre sent än aldrig!

Medlem
Skrivet av Milec:

Ser ifram emot att sätter tänderna i detta spel.

Själv tänker jag lira det, nog roligare än att äta spelet


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Milec:

Ser ifram emot att sätter tänderna i detta spel.

Själv tänker jag lira det, nog roligare än att äta spelet

Håller med. Nyinplastade spel smakar inte så himla bra. De luktar bara gott .....

Hur som helst är man ju en av dom som har längtat väldigt länge på detta spel *stolt* och ser verkligen framemot om det kommer bli en succe eller inte faktiskt. Själv är det fortfarande ett spel som måste liras.

Inaktiv

Tycker det är skoj att från nästtan sågande till hyllande. Förra gången det kom en nyhet om stlaker var det om att grafiken var för gammal men sen fanns det någon vis man som sa att det kunde bli bra eller?
Själv tycker jag det kan bli mycket bra om det har rätt känsla.

Medlem

Mark my words! This is gonnna be the best game ever!


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

Den som lever får se.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Medlem
Skrivet av SoniC:

Mark my words! This is gonnna be the best game ever!

Varför engelska?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Varför säger folk flopp, ser ju fan bra ut.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Salta:

Synd att spelet kommer floppa.

...vilket du grundar på ?

Han säger bara så för att vara cool...


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem
Skrivet av [NympH:

"]Han säger bara så för att vara cool...

'

Haha


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv
Skrivet av Ankh:

Varför engelska?

för att svenskan helt saknar någon slags punch? Utlänningar som lyssnar på en arg svensk vet inte om han är arg eller glad, dåligt är det.

Medlem

Iv got a fever, And the only cure is more cowbell.


signatur

Den som vet vet.

Medlem
Skrivet av turbo10:
Skrivet av Ankh:

Varför engelska?

för att svenskan helt saknar någon slags punch? Utlänningar som lyssnar på en arg svensk vet inte om han är arg eller glad, dåligt är det.

bahahahahhaahhahhahhhahhahahhahahahahhhahahaha

ps. spelet kan nog bli kul

Medlem
Skrivet av turbo10:
Skrivet av Ankh:

Varför engelska?

för att svenskan helt saknar någon slags punch? Utlänningar som lyssnar på en arg svensk vet inte om han är arg eller glad, dåligt är det.

bah, snack.

Edit: "Märk mina ord, det kommer vara det bästa spelet någonsin" - fungerar exakt lika bra som din engelska...tror majoriteten av dom som är här pratar svenska också, så det finns igentligen ingen anledning till att behöva anpassa efter dom


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar