Babo Violent 2 - gratis onlinelir

Robot
Babo Violent 2 - gratis onlinelir
Medlem
Babo Violent 2 - gratis onlinelir

liknar cs2d , ska testa
EDIT: okej har testat nu det var inte likt cs2d det här var ju riktigt kul

nj
Medlem

Första tanken som slog mig när jag såg screenshotsen var Cannon Fodder, måste helt klart testas

Inaktiv

hur reggar man sig? Jag kan inte klicka på länken. Eller det kanske inte behövs...

Medlem

Vart rätt grymt, i princip som soldat fast topdown istället för sidescroller.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

nj
Medlem
Skrivet av BlueBerryBoy:

hur reggar man sig? Jag kan inte klicka på länken. Eller det kanske inte behövs...

Inget behov av att regga sig för att kunna ladda ner eller spela, bara ladda ner det från downloads under "Babo Violent 2"-kategorin, starta och hoppa in på en server

Tja, kanske inget spel jag kommer sitta och toknöta flera timmar, men helsike vad skoj några kartor CTF var.

Kikade lite snabbt i forumet med, verkar som att ett tips ifall man har problem med lagg är att stänga av blodet som tar upp rätt mycket yta i spelet.

Medlem

Värdelöst spel. Rättare sagt... inte spelet i sig men det faktum att det finns fuskare.

Laddar ner spelet, installerar det och precis som jag höll på att kolla igenom alla vapnen börjar någon whina om "cheater". Tänke äsch, finns väl inga fuskare i ett så här pass litet spel... men visst.

En spelare kunde hela tiden skjuta automat eld, utan att ladda om... med alla vapen. Han bara sprayade hela banan med bazooka skott, uppblandat med fylla dom små rummen på kartan med en massa granater.

Som om det inte var nog så skrev en annan spelare "enough of this" och själv började göra samma sak. När någon klagade på honom så var hans ursäkt att han endast försökte döda en första fuskaren.

Trist. Fuskare förstör alla online spel. :/

Inaktiv
Skrivet av FZ:

Blev du besviken på dina jullappar i år?

Var det fullt med sedlar i julklapparna i år eller har ni stavat fel igen?

Kanske borde testa detta, top-down ala Shadowgrounds?


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Det blev tråkigt efter 5 minuter.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem
Skrivet av nj:
Skrivet av BlueBerryBoy:

hur reggar man sig? Jag kan inte klicka på länken. Eller det kanske inte behövs...

Inget behov av att regga sig för att kunna ladda ner eller spela, bara ladda ner det från downloads under "Babo Violent 2"-kategorin, starta och hoppa in på en server

Tja, kanske inget spel jag kommer sitta och toknöta flera timmar, men helsike vad skoj några kartor CTF var.

Kikade lite snabbt i forumet med, verkar som att ett tips ifall man har problem med lagg är att stänga av blodet som tar upp rätt mycket yta i spelet.

Ja det var ju trist att höra. Förstår inte hur folk orkar bry sig i att skapa fusk till freeware spel som detta. Men men vi lever i en konstig värld.

Vi kanske borde styra upp något här på FZ och dra igång en liten liga av något slag

Skribent
Skrivet av SgtKelly:
Skrivet av FZ:

Blev du besviken på dina jullappar i år?

Var det fullt med sedlar i julklapparna i år eller har ni stavat fel igen?

Kanske borde testa detta, top-down ala Shadowgrounds?

Haha

Jag skyller på trötthet och för mycket glögg

nj
Medlem

Angående fusket (stötte på några som sköt raketer i 360 grader runt sig, eller de som lobbade iväg 5-6 granater samtidigt vilket var lite drygt i CTF) så ska det åtgärdas i nästa version av spelet som släpps i januari (det var det enda jag hittade på forumet om när det skulle släppas).
Bra att det är/kommer åtgärdas iaf, även om det är förbaskat trist att det finns de som förstör just nu.

Medlem

Hm, det laggar på min dator, och jag har endå en rätt så ny dator :/

nj
Medlem
Skrivet av Phyrex:

Hm, det laggar på min dator, och jag har endå en rätt så ny dator :/

Testat stänga av blodet som stannar på marken?
Efter att ha stängt av det så har jag bara märkt av laggproblem när jag varit inne på servrar med väldigt hög ping (300+ eller så), när någon som kört fusk så de kunnat bomba halva kartan med bazookan, alternativt stått varit på ett ställe där _alla_ andra som är inne på servern varit exakt samtidigt och gott lös på varandra

Medlem

Verkar lite som brutal homocide, ska testas när man kommer hem från kneget


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Blev inknuffad i väggen av en kille, och fastnade där. Odödlig, orörlig och jag kunde skjuta genom alla väggar och träffa folk. Synd att jag inte hade något bättre vapen än machinegun.

1
Skriv svar