Iron Man och ny ringsignal

Flakmonkey
Iron Man och ny ringsignal

Det blev alltså inte så mycket städning för mig då polarna kom emellan med ett biobesök för att se Iron Man och det är inget jag ångrar. Filmen var faktiskt helt okej, speciellt jämfört med andra superhjältefilmar. Självklart finns det den vanliga dosen av bristande logik, men skådespelarinsatserna är riktigt bra och den är ju sådär snygg som moderna filmer av den här typen alltid är. Plus i kanten också för Gwyneth Paltrow ^^

Nu återstår bara att se om spelet håller samma kvalitet. Historien talar ju knappast för det, men jag tycker faktiskt att filmerna har sett lovande ut så man ska inte döma det på förhand.

Har hunnit med att byta ringsignal också. I fredags snodde ju brorsan den jag haft ett tag nu och varit riktigt nöjd med - titelmusiken till Locoroco. Var ju tvungen att ha något gamingrelaterat så tittade igenom vad som fanns att tillgå. Ville ju inte ha något alltför uppenbart som musiken från Super Mario eller Zelda, men samtidigt något som gamers kan känna igen. Valet föll därför på musiken från Green Hill Zone i Sonic The Hedgehog. Vet inte riktigt hur det kommer fungera förrän någon ringer - vilket säkerligen kan ta några dar med tanke på min popularitet - men det känns iaf bra

#blogg

Medlem
Iron Man och ny ringsignal

Titellåten till "We Love Katamari" funkar bra också


signatur

Patrick
Producer@DICE

Inaktiv

Själv har jag Yie Ar Kung Fu II och Subtune 3/7 från c64:an
från Stone Oakvalley's Authentic SID Collection

1
Skriv svar