Filmad utvecklardagbok om Age of Conan

Robot
Inaktiv

"all footage in-game is work in progress"
jo de får man hoppas..om dom kan sätta nån på att cleana upp mo-cap datan innan dom trycker in animationerna i spelet så kanske dom inte kommer ha fötter som vrider sig igenom marken eller karaktärer som uppfattas som viktlösa

Medlem

Helt lysande


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Det är faktiskt det enda MMORPG som jag är intresserat av under 2007. Tiddigare gillade jag inte hur karaktärerna såg ut men det blir bara bättre och bättre hela tiden.

Utmärkt att de vill man ska lätt kunna sätta sig in i spelet men att det ska ta tid att bemästra den. Hoppas också de har lärt sig från AO att UI:n måste bli bra mycket bättre redan från börjar så man slipper hålla på och ändra så mycket.

QRT
Medlem

ser riktigt bra ut... men.. mindre snurrande sköldar runt karaktärern å liknande effekter tack! hatar sånt.

Medlem

Haha, sköna dialekter, särskillt killen som läspade

Japp ser lovande ut.


signatur
Medlem
Skrivet av QRT:

ser riktigt bra ut... men.. mindre snurrande sköldar runt karaktärern å liknande effekter tack! hatar sånt.

Håller med fullständigt. Ok att man får se en någon typ av auraeffekt som visar olika typer av buffs, men sköldarna passade inte in.

I vilket fall är spelet förbokat ändå

Medlem

En beta nu vore inte helt fel.

Medlem

Är det jag som börjar bli gammal eller? Jag tycker att de flesta spel, inklusive Barbarian, ser rätt värdelöst ut i striderna. "Its an amazing gameplay, especially the combat". Njae.... såg ni gladiatorerna? Det VAR inte bra helt enkelt.

Man stod och slog på varandra som vanligt. Det blev ett torrt blodstänk och inget mer. Trist..... (verkar det som)

Omgivningen var snygg däremot.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

1
Skriv svar