Ok, lite avis är jag

Skägg.
10 Chambers
Ok, lite avis är jag

Jag försöker att inte vara det men innerst inne suktar jag något enormt efter #Grand Theft Auto IV. Utan kryss- eller blålaserlåda får jag gott vänta på att inte kunna köra det på datorn, den är för gammal. #Microsofts aggresiva prissänkning på Xbox 360, misstänkt nära [n=24685 årets största spelsläpp], gör det ännu svårare att stå emot. Bundling för tre laxar, I resist you!

#blogg


signatur
Medlem
Ok, lite avis är jag

Men det gjorde inte jag....

Medlem

lider med dig, dock klarar min burk det antagligen

Medlem

GTAIV kommer att släppas till pc i höst, då studerar jag troligtvis på universitet och kommer antagligen inte att ha tid till att spela det.

Medlem

Pliskin beroende på vad du studerar så kan det lika gärna bli så att du har all tid i världen att sitta o gejma


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Klockan är äntligen över sju och den sista elektronikbutiken i staden där jag bor har stängt igen portarna. Jag har klarat en dag till! Jag överlever utan GTA4, jag kan leva utan GTA4... Herregud, jag måste ha GTA4:evil:

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Pliskin beroende på vad du studerar så kan det lika gärna bli så att du har all tid i världen att sitta o gejma

Jag ska läsa Datavetenskap på Liu, vet inte hur intensiv utbildningen är.

Medlem

HAHA jag suktar efter GTA IV varje dag men på lördag ska vi köpa krysslåda arcade xD

Medlem

Spel är inte allt i livet


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Spel är inte allt i livet

Lies! :evil:


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem
Skrivet av Pliskin:
Skrivet av Wardancer:

Pliskin beroende på vad du studerar så kan det lika gärna bli så att du har all tid i världen att sitta o gejma

Jag ska läsa Datavetenskap på Liu, vet inte hur intensiv utbildningen är.

Det är la en civilingenjörsutbildning? Då blir det nog lite att göra iallafall. Sen finns det ju en hel del "studiesociala" aktiviteter att ägna sig åt på LIU. Men nog får du tid att spela tv-spel


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Spel är inte allt i livet

Fail.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Skägg.
10 Chambers

Haha, jag anade att jag inte var ensam i GTA-ångesten.


signatur
1
Skriv svar