WoW - bannade konton och julpresenter

Robot
Medlem
WoW - bannade konton och julpresenter

105 000 stängda, sen gör dom väl ett nytt konto och får det stängt


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Själv fick jag en Gurky Pet i julklapp av Blizzard.


signatur
Medlem

105 000... hehe lite roligt att det är mer än var de flesta MMO spel har i totala antalet användare


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

haha grattis!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Oj. Det är en ganska stor procentsats ändå.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Helt rätt, bort med fuskarna, bort med möjligheter för folk att förstöra ekonomin på servern.

IGE och dylike är det sämst som hänt... tbh..

Medlem

vad är IGE och Dylike?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Rätt ska vara rätt! Dock är det ganska tråkigt att en stor summa användare lyckats få igång World of Warcraft via Linux och emulationsmjukvara....och blivit bannade. Tror dock det var en tidigare nyhet här också.

Men för att återspegla i gamla nyheter...varför används alltid den amerikanska World of Warcraft-hemsidan istället för den Europeiska?

God Jul på er...

/Fredrik

Medlem

105 000... blizzard måste ju få ihop en hel del pengar om alla dessa ska skaffa nya licenser gång på gång

Medlem

Tror en Nelf hunter bot blev bannad för några dagar sedan när vi farmade på samma ställe, han stod och sköt som vanligt på Ogres i Deadwind pass när han helt plötsligt försvann och Ogre saken sprang dit han stod från början.
Glad blev jag då jag fick hela området för mig själv en stund sen Tills det kom en ny hunter och spelade på exakt samma sätt...
Kul att Blizz jobbar hårt på att banna iaf, att skicka GM-Tickets hjälper faktiskt.

Medlem
Skrivet av Gunner:

Själv fick jag en Gurky Pet i julklapp av Blizzard.

Hur har du fått en sån? jag som alltid ha velat ha en!


signatur

Hette förut :FRAGstealer

Medlem
Skrivet av Lowaim:

Tror en Nelf hunter bot blev bannad för några dagar sedan när vi farmade på samma ställe, han stod och sköt som vanligt på Ogres i Deadwind pass när han helt plötsligt försvann och Ogre saken sprang dit han stod från början.
Glad blev jag då jag fick hela området för mig själv en stund sen Tills det kom en ny hunter och spelade på exakt samma sätt...
Kul att Blizz jobbar hårt på att banna iaf, att skicka GM-Tickets hjälper faktiskt.

Mjo, GM tickets hjälper bra till allt man behöver hjälp med, dom är snälla dom där.. Snubbarna. \o/

Skönt att det försvann lite botar nu iaf, lär väl komma tillbaks lika fort dock.. :/

Medlem
Skrivet av Gunner:

Själv fick jag en Gurky Pet i julklapp av Blizzard.

Jag har oxå fått mig en Gurky Vann en på worldofwar.net

Dock så förstår jag inte rikigt varför FZ envisas med att länka till en amerikanska wow sajten. Den Europeriska är wow-europe.com.

Medlem
Skrivet av SuperTank:

Oj. Det är en ganska stor procentsats ändå.

blizz har väl runt 7miljoner subscribes så 105k är inte så stor del av alla...


signatur

shortbow.gif

Inaktiv

Well, 1.5% är ju en del iaf.

Dock är kanske antalet fuskare/bottare uppe i vad...5%?

1
Skriv svar