Ladda ner Wiis webläsare

Robot
Medlem
Ladda ner Wiis webläsare

Posted with wii!

Inaktiv

Arrghh Min wireless nätsak vägrar fungera! Lite surt. Vilket sätt är best att få internet till Wiin? Jag har testat med en trådlös sak, men den vägrar connecta mig till wii channels efter att jag installerat den.

Medlem

Är det USB-grejen du har? En del verkar ha problem med den. Bästa är väl en wi-fi-router annars.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Endy har testat och tyckt till kring läsaren.
Läs Endys tankar >>

Själv har jag inte wifi där jag är över julen och min lilla USB-wifi från Nintendo funkar inte alls, det pga jag inte får mjukvaran att bete sig som den ska. Men skam dem som ger sig.


signatur
Inaktiv

Går det fortfarande att få tag på Nintendos USB-wifi? Eller är den slutsåld som allt annat?

Inaktiv

Bara tanken av att surfa via Wii'n kändes så meningslös att jag inte ens bryr mej om att installera opera.

Tar säkert minst 3min att skriva in adressen. Och då har man tennisarmbåge.. (wii-armbåge?)

Men kanske sitter några stackare ute i landen som detta är den enda portalen ut i cyberrymden. Grattis till er ialf. = )

Medlem

Ahh opera för wii verkar ju fungera rätt okej iaf, visst stuff verkar dock krångla, spec med olika iframes men åandrasidan så är det ju en beta också.. så well.. man kan surfa på google och fragzone iaf pra skit

Flakmonkey
Skrivet av Fanskapet:

Ahh opera för wii verkar ju fungera rätt okej iaf, visst stuff verkar dock krångla, spec med olika iframes men åandrasidan så är det ju en beta också.. så well.. man kan surfa på google och fragzone iaf pra skit

Visst fungerar det, men varför surfa med wiimoten i 480p när man kan gå fem meter och sitta vid datorn? ^^ Webläsaren hade varit betydligt mer intressant om det var högre upplösning och det fanns något tangentbord man kunde köpa, wiimoten fungerar ju helt okej som ett substitut för musen...

Inaktiv

Funkar usb-tangentbord med wiii:n?

Flakmonkey
Skrivet av dosman:

Funkar usb-tangentbord med wiii:n?

Nope, det som är så synd Förmodligen så går det rent tekniskt, men Nintendo har väl struntat i att lägga in stöd för det så att de ska kunna sälja sitt eget tangentbord i framtiden för en femhundring

Det är ju en tanke. Men om inte annat kanske en tredjepartsutvecklare fixar något, eller en firmwareuppdatering, eller ett hemmabygge

Eventuellt kanske Opera fixar lite nya lösningar tills fullversionen släpps i mars.

1
Skriv svar