FZ spelar 360 med... Darin? WTF?!

Flakmonkey
Skrivet av Fierce_Swe:

Hehe! Skit samma vad man tycker om Darin eller inte! Jag undrar mest hur det gick!?:D

Vi vann ett par matcher, motståndarna vann flera ^^ Det råder dock rätt mycket tvivel kring om motståndarna verkligen var Darins fans (yngre tjejer) eller om det snarare var sådana som lirar GoW flera timmar om dagen och bara ville få ut all sin avundsjuka mot Darin för att han får alla tjejer de vill ha

Medlem

Hur var uppslutningen mot Darin och hans 2 försvarare? Såg att det var annonserat på xbox.com att man kunde möta honom online. Inget som lockade. Kan tänka mig att det inte föll i många andras intresse heller. Hade det varit utvecklarna av spelet eller någon annan tung gamer-profil hade det kanske varit lite mer intressant. Luktar som sagt mer PR-Jippo än något annat

Darin varken stör eller irriterar mig. Det är fansen som är lite väl extrema. Och om han håller i fler än 5 år återstår att se. Idol är lika med såpakändis som lätt glöms bort inom ett par år så som alla andra C-kändisar..


signatur

Allvarligt talat!

Inaktiv
Skrivet av Notumforce:

Förstår inte hur man kan hata en person så mycket som vissa verkar göra..

han och hans pack ska hålla sig borta så man slipper se eller höra av dom kan fjanta runt i fjoll tv och på nrj och annan skräp radion stationer men dom ska fan inte varken se eller äns höras av här sen hur fan kan fz ställe upp sånt hör skräp

Medlem

men gha! måste idol å DaaaRRrinN komma hit? helt onödigt imo.
(läser inte vad det handlar om, räcker med rubriken, fy!)


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

måste säga att det är rätt kul att se att kändisarna kan nått annat än de vanliga dom gör bra initiativ Darin

Inaktiv
Skrivet av Thinner:

man kan också vrida på det. vissa kan tycka såhär:

Han är typ 17 och har massa pengar, tjejjerna faller för honom =>HAN HAR ETT LIV!

Då ska man inte klaga på honom, eller säga att han är påväg åt rätt håll, att bli en spelnörd? Jag gillar verkligen inte hans musik men va fan, grabben har massa som inte vi har...

Så, är din defenition av att "ha ett liv" är att ha pengar? Eller att se söt ut?

Han är den sorgligaste ursäkten för en musiker i vår tid. En produkt för att göra alla småflickor glada och helt utan egen personlighet eller åsikter. Tycker FZ borde haft mer smak än att låta honom komma nära dem.

Skrivet av Pumpa:
Skrivet av Final_Frontier:
Skrivet av Mellanare:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!

Medlem
Skrivet av Bazil:
Skrivet av Thinner:

man kan också vrida på det. vissa kan tycka såhär:

Han är typ 17 och har massa pengar, tjejjerna faller för honom =>HAN HAR ETT LIV!

Då ska man inte klaga på honom, eller säga att han är påväg åt rätt håll, att bli en spelnörd? Jag gillar verkligen inte hans musik men va fan, grabben har massa som inte vi har...

Så, är din defenition av att "ha ett liv" är att ha pengar? Eller att se söt ut?

Han är den sorgligaste ursäkten för en musiker i vår tid. En produkt för att göra alla småflickor glada och helt utan egen personlighet eller åsikter. Tycker FZ borde haft mer smak än att låta honom komma nära dem.

Skrivet av Pumpa:
Skrivet av Final_Frontier:
Skrivet av Mellanare:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!

Så bara för att han är omtyckt av måånga brudar så ska FZ hålla sig borta från honom. Om du tycker han är den sorgligaste ursäkten för musiker så ska du skylla på hela landet för det var dom som röstade på honom.. Jag tror knappast du hade sagt nej till att va så populär och framgångsrik själv

Medlem

Som sagt... WTF!?!?!=!OIUG="!(#%


signatur

Submission is for the weak

Medlem

hehe.. om "hela landet" är de flesta tjejjerna i ålder 11-16 så ja, det är dom vi får skylla på eftersom han är så framgångsrik

Inaktiv

asså jag hatar allt som har med Idol å likande att göra med hela min själ... men vem här inne (förutom fz crew) har egentligen en aning om vem Darin är?

kan förstå att man hatar ett tv-program eller liknande men ni kan ju ändå inte komma å säga att ni hatar en människa som ni aldrig har ens varit i närheten av att träffa... orka...

tycker bara att det var kul att han var med å gjorde en sån här grej, fler "kändisar" (sätter kändisar inom citationstecken så får ni tolka det som ni vill) borde göra såna här saker... bara för att man e alla tonårsflickors idol så kan man väl ändå vara en normal människa! har sagt det tidigare: orka...


signatur

Nej, jag har inte dyslexi... Det är bara du som inte kan läsa ;)

Medlem
Inaktiv
Skrivet av norado:

Så bara för att han är omtyckt av måånga brudar så ska FZ hålla sig borta från honom.

Med tanke på den generella mentala mognaden på hans fanbase så tror jag knappast det är mycket av en komplimang.

Skrivet av norado:

Om du tycker han är den sorgligaste ursäkten för musiker så ska du skylla på hela landet för det var dom som röstade på honom..

Det gör jag.

Skrivet av norado:

Jag tror knappast du hade sagt nej till att va så populär och framgångsrik själv

Skälet till att jag inte gillar honom är inte för att han är populär eller framgångsrik.

Medlem

Nivån på den här tråden är mycket låg, jag blir äcklad av hur lågt folk går bara för att klanka på en musikartist de inte favoriserar. Vissa har ju förlorat ganska mycket av min respekt nu, men visst, bete er mer som småungar bara


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv
Skrivet av Bazil:

Skälet till att jag inte gillar honom är inte för att han är populär eller framgångsrik.

Vad finns det för andra skäl? varför skulle du hata en sorglig musiker utan fans, vad finns det för anledning då?

Musik-elitister är bland det värsta som finns, varför ska ni behöva lägga er i vad småflickor lyssnar på, förhoppningsvis växer dom upp och skaffar sig bättre smak som vuxna.

Nej det är inte av en slump att s.k "rätt" musik inte är populär

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Nivån på den här tråden är mycket låg, jag blir äcklad av hur lågt folk går bara för att klanka på en musikartist de inte favoriserar. Vissa har ju förlorat ganska mycket av min respekt nu, men visst, bete er mer som småungar bara

Wörd. grow the fuck up, kan ju säga att dom personer jag mött på xbox live under min första dag som xbox 360 ägare inte direkt bådat gott, homosexuella fransmänn som misstar mig för jänkare, jänkare som tror dom är gudsgåva till männskligheten, 14 åriga svenskar som skricker lol hora lotto o.s.v på löpande band... efter 15 minuter slängde jag tebax headsetet i lådan.

så någon som inte är helt fatalt snedknullad som vill spela lite GoW med mig? då kan ni adda SorbP som gamertag, puss!


signatur

P.L.U.R

Medlem
Skrivet av SorbP:
Skrivet av KlosterKatten:

Nivån på den här tråden är mycket låg, jag blir äcklad av hur lågt folk går bara för att klanka på en musikartist de inte favoriserar. Vissa har ju förlorat ganska mycket av min respekt nu, men visst, bete er mer som småungar bara

Wörd. grow the fuck up, kan ju säga att dom personer jag mött på xbox live under min första dag som xbox 360 ägare inte direkt bådat gott, homosexuella fransmänn som misstar mig för jänkare, jänkare som tror dom är gudsgåva till männskligheten, 14 åriga svenskar som skricker lol hora lotto o.s.v på löpande band... efter 15 minuter slängde jag tebax headsetet i lådan.

så någon som inte är helt fatalt snedknullad som vill spela lite GoW med mig? då kan ni adda SorbP som gamertag, puss!

Jag vill inte spela med dig, du är med all säkerhet en Grenade Tagger (Och därmed inte bättre än de snedknullade personerna du beskriver ovan).

Medlem

ÅHH JAG ÄLSKAR DARIN!

Medlem

Tycker det är bra med sådan reklam dock fel person att döda D: skulle vara typ Reinfeldt eller någon annan tomte


signatur

Id give my left arm to be ambidextrous.

Medlem

"FZ spelar 360 med... Darin? WTF?!"

de säger väll allt vad FZ tycker om darin...
dem fick väll en liten slant så det var nog värt att stå ut med denna fjortisfucker

PS Jag hatar inte darin. Jag vill bara att han inte nämns i denna fantastiska spel community..

Redaktör
Skrivet av doggelito:

"FZ spelar 360 med... Darin? WTF?!"

de säger väll allt vad FZ tycker om darin...

Det säger ingenting om vad FZ tycker om Darin - FZ är inget kollektivt psyke, särskilt inte vad gäller musik. (Vilket många i crew förmodligen är tacksamma för - alla har inte insett storheten i crust/hederligt mangel.) Rubriken speglar mångas syn på Darin: "Va, spelar han våldsspel?!". Och av mängden kommentarer att döma var rubriksättningen inte så dålig.


signatur
Medlem

Jag har rensat tråden från en del intetsägande inlägg. Vi bryr oss inte om ni älskar FZ och hatar darin eller vice versa men inläggen måste ändå ha existensberättigande. inlägg som bara innehåller "wtf?" eller bara citeringar utan något eget tillägg har rykt.

Har ni nått att säga så säg det, men ska ni bara LOL:a och OMG:a får ni hoppa till Lunarstorm istället.

/MaxH - lyssnar på tomas hederliga mangel (Oh, nice, tack Tomas, ska kolla in mer:) )


signatur

MaxH: Web, Spel, Kärlek, Nöje, Projekt, IRC
"Din mamma är en Google-sökning."-the_maxx

Skrivet av Xtrmntr:

(Vilket många i crew förmodligen är tacksamma för - alla har inte insett storheten i crust/hederligt mangel.)

Mmmm...finns nästan ingen bättre musik för att bota baksmällan. Skule väl vara lite mer jazzinfluerade grejer isåfall.

Medlem

Upptäckte precis på en av bilderna att Darin skjuter på en gubbe som håller på att bli sågad. Noob.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

123
Skriv svar