Armed Assault-demo hos FZ

Medlem
Armed Assault-demo hos FZ

Tack ! ni är bäst

Medlem
Medlem

Hääärligt !


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Oh la la! Fin nyhet att läsa när man precis kommit från jobbet

Medlem

åå en tidig julklapp

Medlem

Najs, hoppas bara datorn pallar det.

Medlem

Får hoppas på det bästa nu.

Medlem

laddar ner =).. hoppas det är grymt


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Inaktiv

Det var på tiden.


signatur
Medlem

Gööööööött!


signatur

http://www.kompaniet.nu :+: #kompaniet @ QuakeNet

Medlem

är det någon som har minimikraven ?

Medlem

SYSTEM REQUIREMENTS
-------------------

In order to install and play the ArmA Demo, your system must meet
or exceed the following minimum system requirements:

Windows XP with latest service pack installed,
CPU: Intel Core/Pentium 4/AMD Athlon 2 GHz or equivalent (3 GHz recommended), RAM: 512 MB (1 GB Recommended),
Video Card: 128MB DirectX compliant video card, Pixel shader 2.0 and above, only Ati and Nvidia chipsets are supported (256 MB of memory recommended),
Sound Card: OpenAL compatible (full OpenAL hardware acceleration capable card recommended),
Hard Drive space: 2 GB of free space is required to install and play the demo, Internet connection: 256kbit Cable/DSL connection

Redaktör
Citat:

SYSTEM REQUIREMENTS
-------------------

In order to install and play the ArmA Demo, your system must meet or exceed the following minimum system requirements:

Windows XP with latest service pack installed,
CPU: Intel Core/Pentium 4/AMD Athlon 2 GHz or equivalent (3 GHz recommended), RAM: 512 MB (1 GB Recommended), Video Card: 128MB DirectX compliant video card, Pixel shader 2.0 and above, only Ati and Nvidia chipsets are supported (256 MB of memory recommended), Sound Card: OpenAL compatible (full OpenAL hardware acceleration capable card recommended), Hard Drive space: 2 GB of free space is required to install and play the demo, Internet connection: 256kbit Cable/DSL connection


signatur
Medlem

hmm svårt val vad ska man köra coop eller capture the island...

Självklart kör man ju erövra ön 60 players hur skoj är inte det ...

Medlem

fattas bara en FZ server med si så där 200 spelare.

Medlem

Varför har dom här spelen så satans jobbiga kontroller? tar ju hundra år och hitta rätt och ställa in allt...och det här med att man rör endast "synen" är också jobbigt!!!! kan man få bort det?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

kontrollerna är busenkla, nästan samma som OFP, ett vinnande koncept. Om du inte gillar det så gå tillbaks till BF2.

Medlem
Skrivet av PriMo:

kontrollerna är busenkla, nästan samma som OFP, ett vinnande koncept. Om du inte gillar det så gå tillbaks till BF2.

Ja dom är så lätta att min mormor kan dom men hon har svårt med Bf2 för det är ett för bra spel...
Han ställde en fråga då han tyckte det var svårt. Då slänger man inte käft Vad säger att han har spelat OFP


signatur

Alfa Bertil

Medlem

yes yes, detta ska bli kul. Någon som testat!? 1093KB/s.............14 minuter

Inaktiv

"Receiving data" i 40 år när jag joinar servrar med spelare i. :/


signatur
Medlem

Vilket skit spel helt enkelt. Alltså ljuden är nåt från 80-talets arkad spel. Nämen nästan, även om spelet är en simulator, betyder inte att dem måste ha overkliga ljud. Har dem inte fattat att ljuden är lika viktig som grafiken. Grafiken är ju inte det bästa heller här, men åtminstone bättre än ljudet. Och kontrollerna är ju helt värdelösa, gillade aldrig OFP, kommer aldrig gilla det här. Det kan va små kul ibland, men i mina ögon är det här spelet ett totalt misslyckat spel, som inte förtjänar kallas next gen.

Och ni som kommer hacka på mig att jag bara bryr mig om grafik och sånt, har fel. Jag kan acceptera dålig grafik och t.om ljud om spelet är kul. Det är inte det här. Kommer aldrig vara kul med sådant buggigt spel. Så ni som tycker att BF2/2142 är buggigt, ja då ska ni nog inte spela det här... Meny systemet är ett stort skämt.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Jag tror det beror på att det inte finns någon dedicated server än, så man spelar på andras datorer samtidigt som dom spelar.
Dedicated server ska komma imorgon, tror jag Maruk sa.

Medlem
Skrivet av aar88:

"Receiving data" i 40 år när jag joinar servrar med spelare i. :/

Rätt kul faktiskt. Spelet flyter på hyffsat bra med skuggor samt antialiasing avstängt med resten på max och 1280*1024. Att du får Receiving Data länge beror på serverns ping samt spelar antal. Jag valde en coop server med 8 spelare och bra ping och det gick fort


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

extremt instabilt myltiplayer, tyvärr så ingår det inge singleplayer i demot som är spelets starka sida.


signatur

AMD 64 x2 3800+ 2.2Ghz(Klockad): 3Gb DDR Dual channel: Geforce 8800GT, Soundblaster X-FI Music

Medlem

kan man inte gå in i stridsvaganarna eller wtf?!

Medlem

Blazter vad har du för dator då? Tänkte prova nu kommer tillbaka med edit.

Medlem

Demot visade upp ett väldigt trist och buggigt spel. Jag håller mig till Battlefield istället, 100% spelglädje.

Inaktiv

Kan hålla med om kontrollerna är lite sepe i Armed Assault, känns som dom är tagna från Americas Army.. men lite som klaga på att en bil har fel sätesinställningar.. det går liksom att ändå på det om man pallar lägga ner 30 sek i vårat samhälle.

Påminner mig om den där historien om operativ systemen skulle vara flygbolag.. för er som inte hört den går den typ.

Välkommen till Windows 95 airlines, man går in slår sig ner i flygstolen och planet exploderar.

Välkommen till Windows 98 airlines, man går in slår sig ned, blir serverad mat och halvvägs så sprängs planet.

Man går in i Windows XP airlines, möts av en trevlig värdinna får mat och smidig take off i bekväma stolar, precis innan landing exploderar planet.

Välkommen till Linux Airlines, efter ställt in stolen så som man vill ha det flyger man iväg och landar bekvämt några timmar senare och när man försöker förklara för andra hur smidigt en resa gick frågar alla "behövde man verkligen ställa in stolen själv?"

Ibland är det sorgligt hur lite tid folk har att överhuvudtaget ge spel en chans, det största med operation flashpoint enligt mig är att jag köpte ett spel för 5 år sen, och vet att jag inte har spelet en procent av alla missions (den finländska modifikationen som är populär passerade sitt 500:de uppdrag i sin databas för några veckor sen) och det finns i princip alla större krigsmakter från 1800 talet till framtid och räcker inte det finns det zombie mods osv.. Lär knappast blir sämre med Arma, men det är klart, man måste ställa in tangenterna själv.


signatur

http://www.anrop.net Soldatsimultatorer på svenska.
http://www.granq.se

Skriv svar