Rainbow Six: Vegas uppfräschat

Robot
Skribent
Rainbow Six: Vegas uppfräschat

Mitt recensionsexemplar av R6 Vegas exploderade just...

Medlem
Skrivet av bastard:

Mitt recensionsexemplar av R6 Vegas exploderade just...

Aj då =/, inget skadat? En skiva har exploderat för mig en gång =P, har fortfarande ärr.

Skribent
Skrivet av kozzak:
Skrivet av bastard:

Mitt recensionsexemplar av R6 Vegas exploderade just...

Aj då =/, inget skadat? En skiva har exploderat för mig en gång =P, har fortfarande ärr.

Inte bokstavligt talat.

Ubi Soft har fått för sig att skicka ut icke patchbara recensionsexemplar till oss recensenter. För ett tag sedan släpptes 1.01 till R6 Vegas och det har jävlats från första början med denna patch. Och nu kommer 1.02 och förmodligen ännu mer problem och svordomar :evil:

Medlem
Skrivet av bastard:
Skrivet av kozzak:
Skrivet av bastard:

Mitt recensionsexemplar av R6 Vegas exploderade just...

Aj då =/, inget skadat? En skiva har exploderat för mig en gång =P, har fortfarande ärr.

Inte bokstavligt talat.

Ubi Soft har fått för sig att skicka ut icke patchbara recensionsexemplar till oss recensenter. För ett tag sedan släpptes 1.01 till R6 Vegas och det har jävlats från första början med denna patch. Och nu kommer 1.02 och förmodligen ännu mer problem och svordomar :evil:

Det var ju väldigt klipskt av dem =P

Medlem

De verkar ju vara riktigt smarta på Ubi.

Medlem

Solitt arbete utav Ubisoft, mer patchar åt folket!

Medlem

Ja, rikligt med iq finns det inte på UBI. Verkar som om allt de gör är förhastat. Alla är väl för övrigt insatta i Splinter Cell Double Agent + Geforce 8800 = ospelbart historien?

Medlem

Nu slipper man iaf random CTD.

Edit: Inte lika ofta iaf...

Medlem

Synd att det inte går att spela på Radeon X850XT. :@ Om det funkar på ett Geforce 6800 varför inte ett X850XT?

Medlem

Det beror på att de äldre X8xx korten inte har shader model 3.0 utan bara 2.0. Spelet kräver tyvärr 3.0 fattar inte varför man väljer att inte lägga till stöd för sm 2.0.

Medlem

Så sjukt jävla rövfett spel!


signatur
Inaktiv
Skrivet av Åke Vader:

Så sjukt jävla rövfett spel!

AMEN TO THAT!
har kört coop så att mina ögon blöder nu, helt otroligt kul!

hur får man custom skins då? alternativet är grått för min del, eller måste man orka med att skapa ubisoft konto?

Medlem
Skrivet av BlackBurn:

Det beror på att de äldre X8xx korten inte har shader model 3.0 utan bara 2.0. Spelet kräver tyvärr 3.0 fattar inte varför man väljer att inte lägga till stöd för sm 2.0.

Dålig stil.

Skrivet av BlackBurn:

Det beror på att de äldre X8xx korten inte har shader model 3.0 utan bara 2.0. Spelet kräver tyvärr 3.0 fattar inte varför man väljer att inte lägga till stöd för sm 2.0.

Själv sitter man på ett 6600 lol :D. Man sitter och leker med grafiken hit å dit för å hitta det perfekta "flytet". Men man har ju iaf shader 3.0!


signatur
Medlem

Någon som har bra lina och vill hosta lite coop irl liknande, jag är på i så fall :>

Medlem
Skrivet av Szerran:

Ja, rikligt med iq finns det inte på UBI. Verkar som om allt de gör är förhastat. Alla är väl för övrigt insatta i Splinter Cell Double Agent + Geforce 8800 = ospelbart historien?

Nu ska vi inte vara såna... 2 patchar ute på kort tid. Sitt ner, ladda ner patcharna, och håll tyst!

Medlem

Happ då måste man köpa det spelet också. Köpte precis C&C: First Decade och så ska jag få Dark Messiah i julklapp. :/ Får väll köpa det om nån månad eller så.

Inaktiv
1
Skriv svar