Så vad tycks?

Medlem
Så vad tycks?

Vad tycker ni om GTA IV?
Jag får mitt X senare idag med posten hoppas jag (discshop).

#blogg

Medlem
Så vad tycks?

"Hej Martin, Är tyvärr leverantören som spridder ut då de har brist på den. Men det ser ut som att du får din under denna vecka,annars i början av nästa! Tack för ditt tålamod,ha en bra dag! hälsar vänligen,/Johanna"

Det tycker jag


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

annars om man inte kan vänta så beställer man ett 360 ex av discshop dom har ca:100 st kvar sist jag kollade. Jag gjorde det, tur att kusinen äger ett 360 med så man kan skeppa över 360 versionen till honom när min efterlängtade PS3 version kommer om ca: 1-2 veckor. Ja jag vet jag är inte klok som köper till båda systemen, men jag köper iaf inte 2 st specialutgåvor inte äns 1st...
Så är det när man inte har något liv, eller är super taggad för ett spel som visar sig vara somewhat slut på typ alla ställen....:)

Medlem

Brorsan bokade det på Game till PS3 så han kommer hem ganska glad ikväll från jobbet med ett nytt spel

Medlem
Skrivet av q0rra:

"Hej Martin, Är tyvärr leverantören som spridder ut då de har brist på den. Men det ser ut som att du får din under denna vecka,annars i början av nästa! Tack för ditt tålamod,ha en bra dag! hälsar vänligen,/Johanna"

Det tycker jag

Fy då!! Ner på stan och leta istället
Jag ligger här i sängen och väntar på att posten ska komma, är en blandning av en hund som vill bita brevbäraren och en 5 årig pojke som sitter och väntar på tomten.

Medlem
Skrivet av d-aniel:
Skrivet av q0rra:

"Hej Martin, Är tyvärr leverantören som spridder ut då de har brist på den. Men det ser ut som att du får din under denna vecka,annars i början av nästa! Tack för ditt tålamod,ha en bra dag! hälsar vänligen,/Johanna"

Det tycker jag

Fy då!! Ner på stan och leta istället
Jag ligger här i sängen och väntar på att posten ska komma, är en blandning av en hund som vill bita brevbäraren och en 5 årig pojke som sitter och väntar på tomten.

Det värsta är att det inte finns en enda jävla spelbutik i hela stan.

http://www.hitta.se/SearchCombi.aspx?vad=&var=Kristinehamn


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

1
Skriv svar