Virtua Fighter 5 till Xbox 360

Robot
Medlem
Virtua Fighter 5 till Xbox 360

haha niceu, Jag skulle vilja säga in your face till ps3 ägare. MEN dock så tycker jag inte om att spel är exklusiva direkt, så jag hoppas vissa 360 titlar kommer till ps3an också. Share the love.

Inaktiv

Fasen va nice, men jag kan inte läsa något om de på varken Sega's eller på Virtua Fighter's hemsida.


signatur

DNF is still not finished -- but it's almost done, says Scott Miller

Inaktiv
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

haha niceu, Jag skulle vilja säga in your face till ps3 ägare. MEN dock så tycker jag inte om att spel är exklusiva direkt, så jag hoppas vissa 360 titlar kommer till ps3an också. Share the love.

jag vill säga såhär .. IN YOUR FACE.

är less på alla fjortis-sonyfans som grinar läpp och är så satans rädd om sina exclusive. för vem fan bryr sig? jag skulle inte bry mig ett skit om GOW eller halo kom till ps3.. blir så satans less .. ** * rargh

Medlem

Den ända anledingen att det finns exklusiva spel är bara för att sälja konsollen. Jag vill se alla spel till alla konsoller, hatar att dom gör exklusiva spel.
Varför inte släppa tex Gow till PS3, Wii och PC epic skulle tjäna mycket på det men inte MS.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Zoidberg:

Fasen va nice, men jag kan inte läsa något om de på varken Sega's eller på Virtua Fighter's hemsida.

Det brukar ta ett tag, dom sprider det i mer känd spel media först så det kommer ut snabbare ;P

Inaktiv

Verkar ganska häftigt, har aldrig orkat kolla in spelet när det var Ps3 only. Men nu när man har tittat på några filmer så ser det hyfsat tufft ut.

Medlem

Gött för alla med 360n


signatur

yolo

sai
Medlem

Kul att ens konto raderades nån gång på resans gång :/.

Aja... ännu roligare är det att skribenten citerar VF serien som en playstation titel. Liksom... *fniss*. http://en.wikipedia.org/wiki/Virtua_Fighter_%28series%29

Skägg.
10 Chambers

Virtia Fighter har släppts till andra plattformar, inget snack om saken, men de senaste åren (sedan Playstation dök upp) har det det endast släppts till Sonys maskin.


signatur
Medlem

Kanske dyker upp samtidigt som GOW till PC då?


signatur

Devil Reef - Isometric Roguelike / Dungeon Crawler. Release 2024

1
Skriv svar